هشدار تیم توسعه دهنده‌ی شیبا اینو در مورد کلاه برداران

هشدار تیم توسعه دهنده‌ی شیبا اینو در مورد کلاه برداران

تیم توسعه دهنده شیبا اینو (SHIB) هشداری عمومی نسبت به کلاهبرداری های آنلاین در حال انجام که عمدتاً سرمایه گذاران آلت کوین علاقه مند به توکن های SHIB را هدف قرار می دهد، منتشر کرده است. در این گزارش به سرمایه گذاران در مورد جعل حساب های رسمی و ایجاد کاربران جعلی هشدار داد.

این هشدار که در قالب یک توییت ارائه شد روش‌های مختلفی که برای فریب دادن قربانیان ناآگاه از جامعه شیبا اینو استفاده می‌شد را منتشر کرد .

در ادامه این هشدار آمده است: «یک گروه تلگرامی جعلی شیبا در تمام رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود. کلاهبرداران هویت حساب های رسمی را جعل می کنند و کاربران جعلی ایجاد می کنند. این کلاهبرداران به پست های عمومی پاسخ می دهند.»

علاوه بر این هشدار کلاهبرداری ، Shiba Inu اعلام کرد که شیبا اینو هیچ نوع تبلیغاتی از جمله airdrops، پاداش یا هدیه ارائه نمی دهد. به عنوان یک اصل کلی، از سرمایه گذاران انتظار می رود که از اشتراک گذاری کلیدهای کیف پول، اعتبارنامه ها یا پیوستن و دنبال کردن حساب های جعلی رسانه های اجتماعی خودداری کنند.

منبع : Cointelegraph

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.