نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (30 دی)

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی،

بیت کوین تلاش کرد وضعیت خود را اندکی بهبود ببخشد و حتی در مقطعی به 43 هزار دلار نزدیک شد ولی شرایط نامطلوب بازار کریپتو اجازه پیشروی بیشتر را به آن نداد. روز چهارشنبه با قیمتی در حدود 41000 دلار معامله شد که پایین ترین سطح قیمت طی یک هفته گذشته بود. در حال حاضر رمزارز برتر بازار با اندکی افزایش به سطح 42050 دلار رسیده است. تحلیلگران پتانسیل جهش کوتاه مدت را در قیمت می بینند، به خصوص که اندیکاتورهای تکنیکال حدود یک ماه است که در محدوده اشباع فروش باقی مانده اند. در نتیجه این تحولات، ارزش بازار آن هنوز زیر 800 میلیارد دلار باقی مانده است.

رنگ سبز غالب بر بازار

پس از اصلاح گسترده روز گذشته، امروز وضعیت بازار کریپتو کمی رو بهبود گذاشته است. اتریوم که دیروز شاهد افتی چند درصدی بود، امروز با حدود 2.75% افزایش، به حدود 3143 دلار رسیده است.

در بین 20 ارز اول بازار، کاردانو تنها موردی است که امروز به رنگ قرمز دید می شود. اخیراً ADA حدود 10 درصد کاهش یافته بود. به نظر می رسد کاهش ADA نوعی اصلاح است که اغلب پس از افزایش قابل توجه قیمت مشاهده می شود. ولی این روند همچنان ادامه یافته و امروز با افت جزئی 0.44 درصدی این رمزارز را در منطقه قرمز فروبرده است.

اخیراً بازی‌های مبتنی بر بلاکچین فعال در حال افزایش بوده اند. می دانیم که قیمت توکن‌های این دست بازی ها مثل اکسی اینفینیتی اخیراً کاهش یافته است، اما معیارهای کاربر در این بخش از بازار ارزهای دیجیتال همچنان در حال افزایش است. به گفته ردیاب داده DappRadar، در حال حاضر 398 بازی فعال بلاکچین وجود دارد که افزایش 92 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد. امروز توکن AXS با 1.85% افزایش به 72.19 دلار رسیده است. ولی در بازه زمانی یک هفته ای بازده آن همچنان منفی است.

در لیست 100 ارز اول بازار هم، WOO Network با حدود 11 درصد افزایش و لمس تراز 0.86 دلار، برنده امروز محسوب می شود. پس از آن نیز، رمزارزهایی مثل BORA، TFUEL، YFI، NEXO، KCS و GRT همگی با جهش 5 تا 6 درصدی در رتبه های بعد قرار دارند.

ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری شده امروز 2.102 تریلیون دلار و سهم بیت کوین از آن 37.86 درصد است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: coindesk

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.