نهنگ ها در هفته ی گذشته در 3 التکوین خریدار و در 2 آلتکوین فروشنده بوده‌اند

نهنگ ها در هفته ی گذشته در 3 التکوین خریدار و در 2 آلتکوین فروشنده بوده‌اند
خلاصه اخبار

فهرست عناوینشرکتSantiment معتقد است که ردیابی نهنگ می‌تواند روشی موثر برای تعیین اینکه کدام دارایی‌های رمزنگاری صعودی یا نزولی هستند. این شرکت تحلیلی خاطرنشان می‌کند که تعداد آدرس‌های نهنگ‌هایی که بین 1 تا 10 میلیون Skale (SKL) دارند در هفته گذشته افزایش یافته است. ارز Skale (SKL) ، یک شبکه بلاک چین که هدف آن […]

شرکتSantiment معتقد است که ردیابی نهنگ می‌تواند روشی موثر برای تعیین اینکه کدام دارایی‌های رمزنگاری صعودی یا نزولی هستند.

این شرکت تحلیلی خاطرنشان می‌کند که تعداد آدرس‌های نهنگ‌هایی که بین 1 تا 10 میلیون Skale (SKL) دارند در هفته گذشته افزایش یافته است.

ارز Skale (SKL) ، یک شبکه بلاک چین که هدف آن این است که توسعه دهندگان را قادر سازد تا زنجیره های غیرمتمرکز سازگار با اتریوم را ایجاد و ارائه کنند. SKL در زمان نگارش خبر با قیمت 0.28 دلار معامله می شود و در 24 ساعت گذشته بیش از 10 درصد کاهش را تجربه کرده است.

همچنین تعداد آدرس‌های نهنگ‌هایی که بین 100 تا 10000 Maker (MKR) دارند نیز در نیمه دوم نوامبر افزایش یافته است.

ارز Maker توکن پلتفرم بازارساز است  MKR .در زمان نگارش خبر با قیمت 2683.35 دلار معامله می شود و در روز بیش از 9 درصد کاهش را تجربه کرده است.

تعداد آدرس‌های نهنگ‌هایی که بین 1 تا 10 میلیون پروتکل اوشن (OCEAN) دارند نیز در نیمه دوم ماه گذشته افزایش یافته است.

ارز OCEAN دارایی بومی Ocean Protocol، یک اکوسیستم بلاک چین است که ارائه دهندگان داده و مصرف کنندگان را به هم متصل می کند. دارایی کریپتو در رتبه 193 بر اساس ارزش بازار در زمان نگارش خبر با قیمت 1.15 دلار معامله می شود و در 24 ساعت گذشته نزدیک به 9 درصد کاهش یافته است.

تعداد آدرس‌های نهنگ‌هایی که بین 1 تا 10 میلیون رن (REN) دارند در هفته گذشته کاهش یافته است.

رن پلتفرمی است که به تراکنش بین پلتفرم های مختلف بلاکچین قدرت می دهد. هدف آن تسهیل در پذیرش و سرمایه گذاری در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) برای کاربران است. REN در زمان نگارش خبر با قیمت 0.80 دلار معامله می شود و در روز بیش از 8 درصد کاهش را تجربه کرده است.

تعداد آدرس‌های نهنگ‌هایی که بین 1 تا 10 میلیون GRT دارند نیز در دو هفته گذشته کاهش یافته است.

توکنGRT دارایی اصلی The Graph است، پلتفرمی که داده‌های بلاک چین را فهرست‌بندی و سازمان‌دهی می‌کند. این ارز در رتبه چهل و ششم بر اساس ارزش بازار با 0.79 دلار معامله می شود و در روز بیش از 9 درصد کاهش را تجربه کرده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات به کانال تحلیل ارز های دیجیتال مراجعه نمایید.