نماینده کنگره آمریکا: رمزگذاری برای ایلان ماسک و گلدمن ساکس است!

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی،

برد شرمن(Brad Sherman)، نماینده کالیفرنیا (D-CA) در جریان یک جلسه استماع در مورد دارایی‌های دیجیتال که توسط کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان(House Committee on Financial Services) برگزار شد، انتقادات شدیدی را علیه صنعت ارزهای دیجیتال به راه انداخت:

“آنها بر این باورند که این حوزه به نوعی جدید است و حمله ای به قدرت های جامعه است. واقعیت این است که طرفداران کریپتو، نماینده قدرت های جامعه ما هستند. قدرت های جامعه ما در وال استریت و واشنگتن میلیون ها دلار هزینه کرده اند و در حال تلاش برای کسب میلیاردها و تریلیون ها هستند. آنها شامل گلدمن ساکس(Goldman Sachs)، بلک راک(BlackRock)، ویزا(Visa)، سیتادل(Citadel)، ماسک(Musk) و زاکربرگ(Zuckerberg) و مدیران عاملی که امروز پیش روی ما هستند، میباشند.”

شرمن مدیر عامل کوینبیس (Coinbase)، برایان آرمسترانگ(Brian Armstrong) را به دلیل عدم حضور در جلسه مورد انتقاد قرار داد و سپس تتر(Tether) را به دلیل عدم ارسال نماینده خود مورد هدف قرار داد:

“اگر نمی‌دانید که قدرت کجاست، زاکربرگ مجبور شد بیاید و آنجا بنشیند، برایان آرمسترانگ شماره دو خود را فرستاد. و تتر اصلاً به خود زحمت نداد که حاضر شود.”

او سپس تکرار کرد که تهدید شماره یک برای کریپتو، خود کریپتو است، زیرا بیت‌کوین(Bitcoin) می‌تواند توسط اتر(Ether) جایگزین شود، که در مورد ارزهای فیات صدق نمی‌کند.

نهنگ ها و خطرات نوسانات

برایان بروکس(Brian Brooks) از بیت فیوری (Bitfury) در پاسخ به سؤالی که نماینده آل گرین (Al Green) در مورد تبدیل شدن بازار ارزهای دیجیتال به حباب مطرح کرد، گفت که باز کردن پوزیشن یک نفر، می تواند تاثیر زیادی بر قیمت داشته باشد.

او استدلال می کند که بازار ایالات متحده به نقدینگی و کشف قیمت بیشتر نیاز دارد، نه کمتر.

سام بنکمن-فرید(Sam Bankman-Fried)، مدیر عامل FTX می گوید که شفافیت کاملی در مورد بهره باز در FTX و سایر صرافی های بزرگ وجود دارد.

نماینده امر (Emmer) از Bankman-Fried درباره حصارهایی که FTX.US برای محافظت از مشتریان استفاده می‌کند، پرسید.

بلاک چین و ابر رایانه ها

Bankman-Fried همچنین در مورد تاثیر ابر رایانه ها بر بلاک چین صحبت کرد:

“این پتانسیل ایجاد الگوریتم‌های رمزنگاری جدیدی را دارد که سریع‌تر و کارآمدتر باشند.”

سپس، او همچنین در پاسخ به سؤالی که توسط نماینده ریچی تورس (Ritchie Torres) مطرح شد، گفت که تمام بلاک‌چین‌های اصلی «فوق العاده امن» هستند:

“من یکی را نمی شناسم. همه شبکه های اصلی بلاک چین فوق العاده امن هستند.”

کشورهای دیگر آن را آسان تر می کنند

بروکس می‌گوید که کشورهای دیگر مانند آلمان و امارات، مقررات مشخصی برای دارایی‌های ارزهای دیجیتال دارند و از تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده می‌خواهند که پشت سر نگذارند:

“ما آخرین کشوری هستیم که آن را درک نکرده ایم.”

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: u.today

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.