نقدعلی: رییس جمهور در سازمان ملل صدای مظلومان را به گوش عالمیان برساند

نقدعلی: رییس جمهور در سازمان ملل صدای مظلومان را به گوش عالمیان برساند
خلاصه اخبار

نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رییس جمهور در سازمان ملل گفت: از رییس جمهور تقاضا داریم در مجامع عمومی جهان ندای مظلومان باشند و در سازمان ملل صدای مظلومان را به گوش عالمیان برساند.

به گزارش ایسنا، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در قرآن آمده روش همیشگی صهیونیست جنگ افروزی و فساد بر روی زمین است. امروز این سگ‌های هار زنجیر پاره کرده و در غزه و لبنان و شیعیان جنوب نسل کشی کردند همچنین با جنایات در پیجرها افرادی را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: امروز حکام عالم اسلام مرده اند که ندایی از آنها شنیده نمی شود؟ از رییس جمهور تقاضا داریم در مجامع عمومی جهان ندای مظلومان باشند، طبق آخرین وصیت ولی متقیان باید صدای مظلومان را به جهان برسانیم. رییس جمهور باید اعلام کند ما پیرو امام هستیم و تا پیاده کردن اهداف اسلام در جهان و از بین بردن فقر و گرسنگی و مبارزه با شرک و کفر، هستیم.

نقدعلی گفت: ما تصمیم داریم پرچم لا اله الّا اللّه را در قله های رفیع به اهتزار در بیاوریم، ریاست جمهوری خود را مکتب امامی می داند که در دفاع از فلسطین و شیعیان جهان حامی مردمان مظلوم است، از تریبون های سازمان ملل باید این مسئله را مطرح کند.

وی در پایان بیان کرد : امروز چشم مظلومان به ام‌القرای جهان اسلام است. لازم است ندای مظلومان را به جهانیان برسانیم. صهیونیست هیچ گاه سلاح را بر زمین نمی گذارد، ماهیت رژیم صهیونیستی جنایت است. از رئیس جمهور می خواهیم نطق و مسیر رئیسی رئیس جمهور شهید را در سازمان ملل ادامه دهد و صدای مظلومان را به گوش عالمیان برساند.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *