نظر تحلیلگران: سقف چرخه فعلی بیت کوین کجاست؟

نظر تحلیلگران: سقف چرخه فعلی بیت کوین کجاست؟

پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر باتجربه و مشهور بازار ارزهای دیجیتال، الگویی به اسم «فروپاشی نمایی» را بررسی و ادعا کرده است که به احتمال ۲۵ درصد قیمت بیت کوین به اوج چرخه فعلی خود در محدوده ۷۳٬۰۰۰ دلار رسیده است.

البته بسیاری دیگر از مدل‌های قیمتی نشان می‌دهند که بیت‌ کوین هنوز به اوج چرخه خود نرسیده و ممکن است تا قبل از پایان این چرخه، به مرز ۲۱۰ هزار دلار برسد. با این حال پیتر برنت با انتشار نظریه خود، نشان داده است که بیت کوین در هر چرخه نسبت به اوج چرخه قبلی فقط ۲۰ درصد رشد می‌کند. این اتفاق در ۳ چرخه قبلی رخ داده و برنت باور دارد که اگر در چرخه فعلی بیت کوین تکرار شود، نشان می‌دهد که اوج آن در محدوده ۷۳٬۰۰۰ دلار قرار داشته است. برانت خاطرنشان کرده است:

  • به عبارت دیگر بیت کوین در هر چرخه ۸۰ درصد از قدرت چرخه قبلی خود را از دست می‌دهد.
چرخه‌های بیت کوین طبق نظریه پیتر برنت

بر اساس این نظریه، برنت اعلام کرده است که قیمت بیت کوین در چرخه فعلی در مقایسه با کف ۱۵٬۵۰۰ دلاری خود فقط 4.5 برابر می‌شود. بنابراین، سقف چرخه فعلی بیت کوین در محدوده 70000 دلار تشکیل می‌دهد. با توجه به اینکه قیمت بیت کوین در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۲) به این سطح رسیده بود، برنت تاکید کرد که به احتمال ۲۵ درصد این ارز دیجیتال به رکورد جدیدی در چرخه فعلی‌اش نخواهد رسید.

با وجود این جیوانی سانتوستاسی (Giovanni Santostasi)، مدیرعامل شرکت Quantonomy، نظریه پیتر برنت را رد و اعلام کرد که بیت کوین در سال ۲۰۲۵ و در محدوده ۲۱۰٬۰۰۰ دلار به سقف چرخه فعلی خود می‌رسد.

تحلیل چرخه‌های بیت کوین توسط سانتوستاسی

منبع: Cointelegraph

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:
برچسب‌ها