نخستین اسنپ شات ایردراپ لیر زیرو (LayerZero) گرفته شد

نخستین اسنپ شات ایردراپ لیر زیرو (LayerZero) گرفته شد
خلاصه اخبار

شرکت لیر زیرو لبز (LayerZero Labs)، توسعه‌دهنده پروتکل کراس چین لیر زیرو در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرد نخستین اسنپ شات برای ایردراپ آتی خود را گرفته است. به گزارش میهن بلاکچین و بر اساس این توییت، اسنپ شات مذکور روز گذشته ۱ می ۲۰۲۴ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ساعت ۱۱:۵۹:۵۹ به وقت …

شرکت لیر زیرو لبز (LayerZero Labs)، توسعه‌دهنده پروتکل کراس چین لیر زیرو در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرد نخستین اسنپ شات برای ایردراپ آتی خود را گرفته است.

به گزارش میهن بلاکچین و بر اساس این توییت، اسنپ شات مذکور روز گذشته 1 می 2024 (12 اردیبهشت 1403) در ساعت 11:59:59 به وقت UTC گرفته شده است. تیم توسعه لیر زیرو در این توییت خاطرنشان کرد به زودی اطلاعات بیشتری در این باره منتشر خواهد کرد.

ایردراپ‌ها بخشی از استراتژی گسترده پروژه‌های کریپتویی برای پاداش‌دهی به کاربران اولیه خود و غیرمتمرکز کردن قدرت حاکمیتی در شبکه‌های بلاکچینی است.

زمان دقیق ایردراپ لیر زیرو هنوز مشخص نشده است، با این حال تیم توسعه این پروتکل کراس چین در دسامبر سال گذشته اعلام کرد این فرآیند در نیمه اول سال 2024 انجام خواهد شد.

همانطور که در تصویر توییت لیر زیرو آمده است، این پروتکل خاطرنشان کرده اولین اسنپ شات خود را گرفته است. این نشان می‌دهد احتمالا ایردراپ LayerZero طی چندین مرحله انجام می‌شود و اسنپ شات‌های مختلفی برای آن گرفته خواهد شد.

توییت لیر زیرو
منبع: X

لیر زیرو یک پروتکل غیرمتمرکز و کراس چین است که امکان تبادل اطلاعات، دارایی‌ها و داده‌های مختلف را بین شبکه‌های بلاکچینی فراهم می‌کند.

مرجع: میهن بلاکچین