نات کوین: اتفاقی بزرگ در راه است!

نات کوین: اتفاقی بزرگ در راه است!
خلاصه اخبار

فهرست عناوینتیم نات کوین (Notcoin) با انتشار پیامی مبهم، از وقوع رویدادی بزرگ خبر داد، اما در عین حال گفت که «احتمالاً چیزی نیست» (Probably Nothing). این عبارت که شعار پروژه نات کوین نیز هست، به‌نوعی بازی با کلمات است که کنجکاوی جامعه این بازی تلگرامی را برانگیخته است. در پیام منتشر شده، یک تصویر […]

تیم نات کوین (Notcoin) با انتشار پیامی مبهم، از وقوع رویدادی بزرگ خبر داد، اما در عین حال گفت که «احتمالاً چیزی نیست» (Probably Nothing). این عبارت که شعار پروژه نات کوین نیز هست، به‌نوعی بازی با کلمات است که کنجکاوی جامعه این بازی تلگرامی را برانگیخته است.

در پیام منتشر شده، یک تصویر گیف قرار دارد که ابتدا لوگوی تون (TON) و سپس لوگوی نات کوین را نشان می‌دهد. این موضوع احتمالاً به معنای انتشار قریب‌الوقوع توکن نات کوین (NOT) بر بستر شبکه تون است. حضور لوگوی تون در این پیام، نشان‌دهنده اهمیت و نقش این بلاک چین در آینده پروژه نات کوین است. با توجه به قابلیت‌های شبکه تون، انتظار می‌رود که عرضه توکن نات کوین بر بستر آن، گام مهمی در مسیر توسعه این پروژه باشد. در حال حاضر، جزئیات بیشتری از خبر بزرگ مورد اشاره فاش نشده است و کاربران مشتاقانه منتظر شنیدن اخبار تکمیلی از سوی تیم نات کوین هستند.

مرجع: ارز دیجیتال