موجودی دلال‌های بیت کوین به کف ۱۲ ساله خود رسیده است

موجودی دلال‌های بیت کوین به کف ۱۲ ساله خود رسیده است
خلاصه اخبار

فهرست عناوینکریپتوکان (CryptoCon)، معامله‌گر و تحلیل‌گر محبوب بازار ارزهای دیجیتال، در توییت جدید خود به این نکته اشاره کرده که تعداد دلال‌های بازار بیت کوین به شدت کاهش یافته است. طبق گفته‌های او موجودی هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین (گروهی از سرمایه‌گذاران بیت کوین که توکن‌های خود را به مدت ۱۵۵ روز یا کم‌تر نگه داشته‌اند.) […]

کریپتوکان (CryptoCon)، معامله‌گر و تحلیل‌گر محبوب بازار ارزهای دیجیتال، در توییت جدید خود به این نکته اشاره کرده که تعداد دلال‌های بازار بیت کوین به شدت کاهش یافته است.

طبق گفته‌های او موجودی هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین (گروهی از سرمایه‌گذاران بیت کوین که توکن‌های خود را به مدت ۱۵۵ روز یا کم‌تر نگه داشته‌اند.) در حال حاضر کم‌تر از هر زمان دیگری در بیش از یک دهه گذشته است. او این داده‌ها را از وب سایت گلس‌نود (Glassnode) به دست آورده و تاکید کرده که کاهش موجودی سرمایه‌گذاران بیت کوین نکته خوبی است؛ چراکه نشان می‌دهد قدرت هولدرهای بلندمدت بیت کوین افزایش یافته است.

موجودی هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین
موجودی هولدرهای کوتاه‌مدت بیت کوین

بیت کوین در روزهای گذشته نوسانات نسبتاً پایداری داشت و نسبت به عوامل اقتصاد کلان تقریباً بی‌اعتنا بود. با این حال کردیبل کریپتو (Credible Crypto)، تحلیلگر مشهور بازار ارزهای دیجیتال، به این نکته اشاره کرد که روند دفتر سفارش صرافی بایننس چندان تغییر نکرده و به نظر می‌رسد که بیت کوین هنوز به طور کامل برای آغاز یک حرکت جدید آماده نشده است. او در این باره گفته است:

  • دو بلاک دیگر از پیشنهادات خرید (Bid) به تازگی پر شده است. انباشت بیت کوین ادامه دارد. روزهای قبل روند این ارز دیجیتال آهسته بود، اما شاید از روز دوشنبه حرکت جدیدی در آن ایجاد شود.
 داده های دفتر سفارش بیت کوین در بایننس
داده های دفتر سفارش بیت کوین در بایننس

تحلیلگر دیگری به اسم اسکو (Skew) هم امیدوار بود که بیت کوین تا یکشنبه بتواند نقدینگی بیشتری جذب کند، اما این مسئله هنوز در بازار ظاهر نشده است. گفتنی است که قیمت بیت کوین در حال حاضر در محدوده ۲۶ هزار دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از ۱ درصد کاهش یافته است.

منبع: Cointelegraph