مهم‌ترین توکن آنلاک‌های ماه آینده؛ از خرید این ارزهای دیجیتال دوری کنید!

مهم‌ترین توکن آنلاک‌های ماه آینده؛ از خرید این ارزهای دیجیتال دوری کنید!

در ماه آینده پروژه‌های زیادی توکن آنلاک خود را انجام می‌دهند. در این میان می‌توان به پروژه آپتوس (Aptos) اشاره کرد کهAPT به ارزش حدوداً ۱۰۰ میلیون دلار را (برابر با ۶.۲۵ درصد از عرضه در گردش) عرضه می‌کند. علاوه بر این پروژه آربیتروم قصد دارد ۳.۵ درصد از عرضه در گردش خود به ارزش حدوداً ۱۰۰ میلیون دلار را در ۱۶ مه (۲۷ اردیبهشت) آزاد کند.

شبکه Pyth  نیز قصد دارد ۲.۱۳ میلیارد توکن PYTH را آزاد کند. ارزش این توکن‌ها به ۱.۲۵ میلیارد دلار می‌رسد و از مارکت کپ ۱.۵ میلیارد واحدی Pyth  بیشتر است. شایان ذکر است که این توکن آنلاک در ۲۰ مه (۳۱ اردیبهشت) انجام می‌شود.

علاوه بر این پروژه آوالانچ نیز در ۲۲ مه (۲ خرداد) حدود ۹.۵۴ میلیون توکن AVAX به ارزش ۳۲۵ میلیون دلار را عرضه می‌کند. این مقدار توکن ۲.۵ درصد از عرضه در گردش آوالانچ را تشکیل می‌دهد. صرافی dYdX  نیز قصد دارد در ۱ مه (۱۲ اردیبهشت) حدود ۱۰ درصد از عرضه در گردش خود را آزاد کند. ارزش این توکن‌ها در حال حاضر به ۷۱ میلیون دلار می‌رسد.

در ۱۵ مه (۲۶ اردیبهشت) هم شبکه لایه ۲ استارک نت ۸.۸ درصد از عرضه در گردش خود به ارزش ۸۰ میلیون دلار را آنلاک خواهد کرد. علاوه بر این در ۱۷ مه (۲۸ اردیبهشت) پروژه ایمچوبل اکس (IMX) قصد دارد ۱.۷۵ درصد از عرضه در گردش خود را آنلاک کند که ارزش آن‌ها در حال حاضر به ۵۴ میلیون دلار می‌رسد.

توجه داشته باشید که رویداد توکن آنلاک معمولاً به کاهش قیمت ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. این توکن‌ها معمولاً برای مدت زیادی قفل بوده‌اند و هولدرهای آن‌ها در اکثر موارد بی‌صبرانه منتظر برداشت سود خود هستند. در نتیجه اگر قصد دارید چنین توکن‌هایی را خریداری کنید، بهتر است تمام جوانب را بسنجید.

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

منبع: Theblock

برچسب‌ها