منتظر راه‌اندازی ETF بقیه آلت کوین‌ها باشید

منتظر راه‌اندازی ETF بقیه آلت کوین‌ها باشید

آنتونی پمپلیانو (Anthony Pompliano)، یکی از تحلیلگران مطرح بازار ارزهای دیجیتال، اعلام کرده است که پس از موفقیت ETFهای اسپات اتریوم، ETFهای بقیه آلت کوین‌ها هم در وال استریت راه‌اندازی می‌شود. او در مصاحبه جدید خود تاکید کرد که تأیید ETFهای اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) راه را برای ETFهای اسپات بیشتر باز خواهد کرد.

البته، تایید ETFهای اتریوم بعد از تایید ETFهای اسپات بیت کوین امکان‌پذیر شد. در هر صورت پمپلیانو خاطرنشان کرده است:

  • من فکر می‌کنم سرمایه واردشده به ETFهای اسپات بیت کوین که در بعضی موارد به 10 تا 15 تا 19 میلیارد دلار می‌رسد؛ بیشتر درباره خود این ارز دیجیتال است و روی خود آن تاثیر می‌گذارد. تایید ETF اتریوم بیشتر از آنکه به خود اتریوم کمک کند، به بازار آلت کوین‌ها کمک می‌کند. این اتفاق نشان می‌دهد که همه آلت کوین‌ها به وال استریت خواهند آمد. ممکن است مدتی طول بکشد و با آن‌ها به نحوی خاص رفتار شود، اما این چیزها به وال استریت خواهند رسید.

پومپلیانو باور دارد که در کوتاه‌مدت اتریوم ممکن است با چالش مواجه شود؛ چون بازار آن پیچیده از اکوسیستم بیت کوین است. او ادامه داده است:

  • من به تمام سایت‌های خبری اصلی نگاه کردم. مردم آنقدر در مورد آن صحبت نمی‌کنندو این صندوق‌ها توجه رسانه‌ها و هیاهوی خاصی به خودشان جذب نکرده‌اند. بنابراین این سوال به وجود می‌آید که چرا مردم خیلی درباره آن صحبت نمی کنند؟ من فکر می کنم بخشی از چالش اتریوم این است که داستان و اکوسیستم آن برای خیلی از مردم عادی واضح نیست. ETFهای اسپات بیت کوین هیاهوی بیشتری داشتند؛ چون بازار بیت کوین بسیار واضح‌تر است و همه می‌دانند که می‌خواهد طلای دیجیتال باشد.

منبع:

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

Dailyhodl

برچسب‌ها