مقاومت فلسطین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنانی‌ها را محکوم کرد

مقاومت فلسطین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنانی‌ها را محکوم کرد
خلاصه اخبار

مقاومت فلسطین جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان را محکوم کرد و از تمام آزادگان امت اسلامی خواست به نبرد عزت و شرف و اتحاد پشت مقاومت تا زمان شکست رژیم اشغالگر بپیوندند.

به گزارش ایسنا، دفتر اطلاع رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما کشتارها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان لبنانی از جمله زنان و کودکان و ادامه بمباران خانه‌های مسکونی و مراکز غیرنظامی را محکوم می‌کنیم. شهادت بیش از 100 تن و زخمی شدن صدها تن در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نشان می‌دهد رهبران رژیم اشغالگر به حماقت راهبردی خود که از هفت اکتبر در آن غرق شده‌اند، ادامه می‌دهند.

طبق گزارش المیادین، در بیانیه این کمیته‌ها آمده است: جنایت‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و جنون کابینه آن و فاشیستی بودن آن‌ها هرگز مقاومت و ملت لبنان را نمی‌ترساند و شهرک‌نشینان را به شمال بازنمی‌گرداند بلکه بر ثبات موضع مقاومت و پافشاری آن برای خونخواهی و مجبور کردن دشمن به پرداختن بهای کشتارها و جنایت‌های خود می‌افزاید.

در این بیانیه آمده است: ما از تمام آزادگان این امت با تمام گروه‌ها، احزاب و جریانات آن می‌خواهیم به نبرد عزت و شرف و اتحاد پشت مقاومت تا زمان شکست رژیم اشغالگر بپیوندند.

رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) حملات گسترده‌ای را به جنوب لبنان انجام داد که طبق گفته وزارت بهداشت لبنان تاکنون منجر به شهادت 100 نفر و زخمی شدن بیش از 400 نفر شده است. برخی از شهدا و مجروحان کودک، زن و امدادگر هستند.

اخیرا نیز در انفجارهای دستگاه‌های ارتباطی در لبنان که تل‌آویو پشت آن قرار دارد و حمله رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت ده‌ها تن شهید و زخمی شدند.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *