معرفی بهترین پلتفرم‌های شبیه‌ساز معاملات رمزارزی

معرفی بهترین پلتفرم‌های شبیه‌ساز معاملات رمزارزی
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از کوینیت، معاملات رمزارزی در تمامی شبانه روز و هفت روز هفته جریان دارد، عدم محدودیت در زمان معاملات، بازدهی رمزارزهای بزرگ و نیز سطح نوسانات، این حوزه را برای سرمایه‌گذاران به بخش جذابی تبدیل کرده است. در حالی که به دلیل ریسک بالا به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌شود خرید […]

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

معاملات رمزارزی در تمامی شبانه روز و هفت روز هفته جریان دارد، عدم محدودیت در زمان معاملات، بازدهی رمزارزهای بزرگ و نیز سطح نوسانات، این حوزه را برای سرمایه‌گذاران به بخش جذابی تبدیل کرده است. در حالی که به دلیل ریسک بالا به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌شود خرید و فروش رمزارزها را به‌دقت و با اتخاذ استراتژی صحیح انجام دهند. در این میان برخی پلتفرم‌ها با ارائه‌ی بستر شبیه‌ساز معاملات رمزارزی امکان یادگیری و پیاده‌سازی بدون ریسک استراتژی معاملاتی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کنند.

وب سایت Altcoin Fantasy

Altcoin Fantasy به کاربران اجازه می‌دهد معاملات رمزارزی را در محیط شبیه‌سازی شده تجربه کنند و نیز برای جوایز واقعی با افراد دیگر رقابت کنند. این وب‌سایت به منظور تجربه‌ی خرید و فروش رمزارزها به کاربران ۱۰۰ دلار اعتبار مجازی می‌دهد، این اعتبار قابل برداشت نیست و تنها برای خرید و فروش مجازی قابل استفاده است.

کاربران با فعالیت امتیازهای ACF و Loyalty Points به‌دست می‌آورند که می‌توانند در مقابل جوایز واقعی همانند CryptoKitty و یا اشتراک ۱۲ ماهه TradingView آن‌ها را خرج کنند. طرح‌های دیگری همانند کسب امتیاز به ازای ورود در هر روز نیز وجود دارند.

بخش آموزش انجام معاملات با نام «Altcoin Fantasy Learning Academy» نیز در این سایت وجود دارد. کاربران می‌توانند به کمک آموزش‌های ارائه شده در این بخش استراتژی معاملاتی خود را بهبود ببخشند.

 

وب‌سایت eToro

با معرفی مفهوم جدیدی از معاملات یعنی «تجارت اجتماعی»، فعالیت در این حوزه را به نوعی سرگرمی تبدیل کرده است. تجارت اجتماعی به تعامل با دیگران و دنبال کردن معاملات آن‌ها اطلاق می‌شود، همانطور که در شبکه‌های اجتماعی همانند فیسبوک یا توییتر شاهد این رفتار هستیم.

می‌توان eToro را می‌توان به صورت یک شبکه‌ی اجتماعی همانند توییتر در نظر گرفت، در حالی که امکان کپی فعالیت دیگر معامله‌گران، دنبال‌کردن آن‌ها و یادگیری استراتژی معاملاتی آن‌ها نیز وجود دارد. این وب‌سایت در گذشته یک ابزار مالی سنتی برای معاملات سهام و اوراق قرضه محسوب می‌شد اما اخیرا خدمات معاملات رمزارزی همانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را نیز ارائه می‌کند.

eToro با ارائه‌ی حساب شبیه‌ساز معاملات رمزارزی با اعتبار ۱۰۰ هزار دلار (پول مجازی)، امکان خرید و فروش و آزمایش استراتژی معاملاتی بدون ریسک را برای کاربران ایجاد کرده است.

 

CryptoSpaniards Simulator

CryptoSpaniards یک شبیه‌ساز معاملات رمزارزی است و امکان یادگیری و آزمایش استراتژی معاملاتی را در بیش از ۷۰ رمزارز برای کاربران فراهم می‌کند.

این وب‌سایت تمامی ابزار‌های معاملاتی شامل حد ضرر، حد سود و محدودیت خرید را برای کاربران فراهم کرده است. کاربران پس از عضویت ۱۰ هزار دلار به صورت مجازی و برای آغاز فعالیت دریافت می‌کنند. در این پلتفرم رقابت دوستانه برای قرار گرفتن در فهرست ۵۰ معامله‌گر برتر همیشه جریان دارد.

 

وب‌سایت CoinMarketGame

CoinMarketGame امکان تجربه‌ی معاملات رمزارزی را در یک محیط بدون ریسک فراهم می‌کند. طراحی سایت بسیار ساده است و ویژگی‌های پیشرفته‌ای را به شما ارائه نمی‌کند.

این وب‌سایت یک محیط شبیه‌سازی شده برای خرید و فروش بیش از ۲۰ رمزارز را فراهم کرده است. اسامی کاربرانی که عملکرد بالایی داشته‌اند در فهرست کاربران برتر نمایش داده می‌شود.

 

وب‌سایت Spark Profit

Spark Profit در حقیقت یک بازی پیش‌بینی قیمت رمزارزها است که در پلتفرم اندروید و مرورگر اینترنت در دسترس کاربران قرار دارد. کاربران از داده‌ها برای پیش‌بینی قیمت بیت کوین، اتریوم و لایت کوین استفاده می‌کنند. در حقیقت کاربران می‌توانند موقعیت‌های معاملاتی کوتاه و یا بلند مدت را در بازار تجربه کنند.

هدف این بازی بدست ‌آوردن امتیاز است، درصورتی که کاربر بتواند پیش‌بینی درستی انجام دهد امتیاز بدست می‌آورد و در صورتی که پیش‌بینی اشتباهی داشته باشد، امتیاز از دست می‌دهد.

پس از باز کردن اپلیکیشن و یا ورود به نسخه‌ی وب صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که در آن می‌توان بازار معاملاتی مورد نظر را انتخاب کرد که بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، مس، طلا و نفت را شامل می‌شود. در این صفحه بخشی به نام Tutorial وجود دارد که روش فعالیت را به صورت گام به گام آموزش می‌دهد.

 

وب‌سایت Bitmex

صرافی BitMEX با ارائه‌ی سرویس معاملات دارای ضریب به یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزارزی تبدیل شد. درصورتی که معاملات رمزارزی دارای ریسک بالایی است و افزودن ضریب به معاملات ریسک این فعالیت را افزایش می‌دهد. بنابراین آشنایی با روش انجام معاملات پیش از آغاز معاملات دارای ضریب، ضروری است.

صرافی BitMEX به کاربران خود حساب کاربری دمو برای انجام معاملات دارای ضریب پیشنهاد می‌دهد. کاربران می‌توانند خرید و فروش رمزارزها را با تمامی ویژگی‌ها همانند معاملات دارای ضریب تجربه کنند.

کاربران برای آغاز معاملات باید به حساب اصلی خود و به‌طور واقعی بیت کوین واریز کنند(به‌دلیل مشکل این صرافی با ایرانی‌ها واریز رمزارز به این پلتفرم توصیه نمی‌شود). پلتفرم معاملات دمو به زبان‌های چینی، انگلیسی، ژاپنی، روسی و کره‌ای در دسترس قرار دارد.

 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها