معرفی بهترین آلت کوین‌های بازار در هفته اول اکتبر کیفیت پایین یا نبود آب شرب و وضعیت بد آبخوان‌ها در خوزستان سهمیه کارت سوخت تغییر نمی‌کند/ عبور از بحران ناترازی بنزین راهکار قیمتی می‌طلبد

معرفی بهترین آلت کوین‌های بازار در هفته اول اکتبر                     
                  
                    
                      کیفیت پایین یا نبود آب شرب و وضعیت بد آبخوان‌ها در خوزستان                    
                  
                    
                      سهمیه کارت سوخت تغییر نمی‌کند/ عبور از بحران ناترازی بنزین راهکار قیمتی می‌طلبد
خلاصه اخبار

با ورود به سه ماهه چهارم سال و ماه اکتبر، بازار رمز ارز نشانه‌هایی از بهبود را از خود نشان داده است و برخی دارایی‌های رمز ارزی توانستند در هفته اول به رکوردهای قیمتی جدیدی دست پیدا کنند.

به گزارش تجارت نیوز ،

رسانه رمز ارزی BeInCrypto در گزارشی، به بررسی سه آلت کوین برتر بازار در هفته اول اکتبر از لحاظ بازدهی پرداخته است. در ادامه، وضعیت این آلت کوین‌ها، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

تعجب فعالان بازار با رشد توکن FTT

توکن بومی صرافی ورشکسته FTX که FTT نام داردT توانست از عملکرد بهتری را نسبت به تمامی صد آلت کوین بزرگ بازار در هفته اول اکتبر کسب کند. توکن FTT بیش از 95 درصد رشد قیمتی را در هفته گذشته تجربه کرد و در زمان نگارش این گزارش، با قیمت 2.72 دلار معامله می‌شود. این رشد ناگهانی باعث جلب توجه سرما‌یه‌گذاران و معامله‌گران بازار شده است. دلیل اصلی آغاز این رالی قیمتی، شایعاتی بود که پیرامون بازپرداخت مبالغ بدهکاران این صرافی ورشکسته مطرح شد. انتظار می‌رود که با انتشار اخبار مثبت در این‌باره، روند قیمتی برای این توکن، فزاینده باشد. 

توکن FTT می‌تواند تا سطح 2.98 دلار نیز بالا رود، با این وجود، احتمال سقوط به نواحی 2.45 دلار و یا حتی 2.20 دلار وجود دارد. 

ftt-1536x684.png-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

رکورد جدید میم کوین POPCAT

آلت کوین POPCAT موفق به دستیابی به سطح جدیدی در هفته اول اکتبر شد و در بیست و چهار ساعت گذشته، با 31 درصد رشد قیمتی مواجه شده است. این میم کوین که بر پایه شبکه سولانا است، موفق به شکست مقاومت 1 دلاری خود شده است و رکورد جدیدی را در سطح 1.29 دلار به‌ثبت رسانده است. دلیل این رشد قیمتی هنوز مشخص نیست، اما در صورتی که سرمایه‌گذاران POPCAT، توکن‌های خود را به‌فروش نگذارند، این کوین می‌تواند روند رشد خود را طی کند. 

popcat-1536x684.png-ezgif.com-webp-to-jpg-converter (1)

آلت کوین Wormhole 

قیمت آلت کوین Wormhole نسبت به دو توکن دیگر، رشد کمتری داشته است، اما با 14.8 درصد رشد، جزو پربازده‌ترین آلت کوین‌های هفته قرار می‌گیرد. این توکن که در حال حاضر با قیمت 0.34 دلار معامله می‌شود، توانسته توجه زیادی را به خود جذب کند. توکن Wormhole موفق شد که در هفته اول اکتبر به قیمت 0.42 دلار نیز دست پیدا کند، اما مجدد به سطح مقاومت 0.35 دلار برگشت. این مقاومت از جولای سال جاری برای این آلت کوین وجود دارد و در صورت شکستن آن، Wormhole می‌تواند به سمت سطح 0.42 دلار رشد کند. 

wormhole-1536x684.png-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. تجارت‌نیوز این گزارش را تنها به منظور تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه تهیه کرده و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *