معرفی بازی تلگرامی WCoin / بازی ایردراپ موفق بعد از همستر کامبت چه خواهد بود؟

معرفی بازی تلگرامی WCoin / بازی ایردراپ موفق بعد از همستر کامبت چه خواهد بود؟
خلاصه اخبار

ارز دیجیتال WCoin یک بازی تلگرامی جدید با مدل کسب‌درآمد tap to earn مانند همستر کامبت است که ویژگی‌های منحصربه‌فردی از جمله امکان رای‌دهی کاربران برای انتخاب بلاکچین و مزایای استیکینگ را به کاربران ارائه می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارز دیجیتال WCoin جدیدترین بازی در اکوسیستم بازی‌های تلگرامی با مدل کسب‌درآمد TTE است. این ارز به سرعت محبوبیت بسیاری به دست آورده و ظرف دو ماه از زمان عرضه خود، 13 میلیون کاربر جذب کرده است. اگرچه هنوز نتوانسته است به اندازه تپ سواپ، نات کوین و همستر کامبت کاربر جذب کند، اما ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که آن را از پروژه‌های قبلی متمایز می‌کند. به عقیده برخی تحلیلگران، کاربران می‌توانند به آینده ایردراپ این ارز امیدوار باشند.

ارز دیجیتال WCoin چیست؟

ارز دیجیتال WCoin از مدل استاندارد کسب‌درآمدی نات کوین، همستر کامبت و سایر پروژه‌ها پیروی می‌کند. کاربران با ضربه زدن روی صفحه، ارز دیجیتال درون بازی را کسب می‌کنند. اما این بازی چندین ویژگی منحصر به‌فرد دارد. یکی از مهمترین تفاوت‌ها این است که کاربران می‌توانند درباره بلاکچینی که این ارز روی آن عرضه می‌شود، رای دهند: اتریوم، سولانا یا The Open Network (TON). آخرین مورد همان بلاکچینی است که Notcoin و دیگر بازی‌های محبوب تلگرامی نیز از آن استفاده می‌کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز W-Coin، اضافه شدن امکان استیکینگ است. کاربران می‌توانند ارز دیجیتال کسب‌شده خود را استیک کنند تا پاداش‌های اضافی دریافت کنند. دوره‌های استیکینگ از سه تا 14 روز متغیر بوده و پاداش‌های آن از 2 درصد تا 20 درصد متغیر است. پس از دوره استیکینگ، پاداش‌ها به‌طور خودکار به موجودی ارز دیجیتال کاربر اضافه می‌شوند. کاربران می‌توانند بخشی یا تمام ارز دیجیتال درون بازی خود را استیک کنند.

نحوه بازی با W-Coin چگونه مانند همستر کامبت است؟

مشابه نات کوین، همستر کمبت و تپ سواپ، کاربران بازی را درون برنامه تلگرام با شروع گفتگو با ربات W-Coin آغاز می‌کنند. پس از شروع بازی، کاربران با ضربه زدن روی سکه، ارز دیجیتال W-Coin کسب می‌کنند. هر تپ ابتدا یک واحد W-Coin استخراج می‌کند، اما کاربران می‌توانند با خرید آپدیت‌های مختلف، درآمد خود را افزایش دهند.

کاربران یک نوار انرژی محدود دارند که با هر تپ کاهش می‌یابد. برای بهینه‌سازی درآمد روزانه، کاربران می‌توانند از دو نوع تقویت‌کننده رایگان روزانه استفاده کنند. باتری کامل نوار انرژی را شارژ می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند آپدیت‌های دائمی برای بهبود بیشتر بازی خریداری کنند.

ایردراپ چه زمانی است؟

رای‌دهی برای بلاکچینی که توکن رسمی W-Coin بر روی آن عرضه می‌شود، هنوز در جریان است و در حال حاضر TON با داشتن 81 درصد از آرا، همچنان پیشتاز است.

ارز دیجیتال WCoin با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و گیم‌پلی جذاب، به سرعت در اکوسیستم بازی‌های تلگرامی شناخته شده است. گفتنی است، WCoin فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای بازیکنان جدید و آن‌هایی که دنبال‌کننده‌های بسیاری دارند، فراهم می‌کند.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

مرجع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *