معاون اجرایی رئیس جمهور: تمامیت ارضی مانند جان است از آن کوتاه نمی‌آییم

معاون اجرایی رئیس جمهور: تمامیت ارضی مانند جان است از آن کوتاه نمی‌آییم
خلاصه اخبار

تهران – ایرنا – معاون اجرایی رئیس جمهور به ایرنا گفت: جزایر بوموسی، ایرانی است که سال‌های سال است برای ایران است؛ تمامیت ارضی برای ما مانند جان است و هرگز از آن کوتاه نمی‌آئیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ، محمدجعفر قائم‌پناه ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه تودیع و معارفه سرپرست صندوق کارآفرینی امید به ایرنا گفت: لایحه بودجه 1404 یک لایحه شفاف است و تغییرات اساسی دارد و کمک مقام معظم رهبری در این شفافیت بودجه و کسری آن موثر بوده است.

وی افزود: مهم‌ترین ویژگی لایحه بودجه 1404 تقدیمی به مجلس شورای اسلامی، ویژگی شفافیت بودجه و توجه به بخش‌های کم درآمد جامعه است، خصوصا اینکه افرادی که کمتر از 24 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند از معافیت مالیاتی برخوردار شدند تا کمکی در جهت رفع مشکلات مالی آنان توسط دولت صورت گرفته باشد.

به گزارش ایرنا ، مسعود پزشکیان دیروز سه‌شنبه اول آبان ماه پس از حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و ایراد سخنانی، بخش نخست لایحه بودجه 1404 را به هیات رئیسه مجلس تقدیم کرد.

بر اساس ماده واحده بخش اول لایحه بودجه سال 1404 کل کشور متشکل از چهار زیربخش شامل «احکام»، «سقف منابع بودجه عمومی دولت»، «ترازهای عملیاتی، سرمایه‌ای و مالی» و «فروض برآورد منابع و مصارف» است.

از حیث منابع و مصارف بودجه کل کشور بالغ بر 118 میلیون و 966 هزار میلیارد (118,966,000,000,000,000) ریال است.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *