معامله‌گر سولانا در ۵ ساعت ۴۹ هزار دلار را به ۲ میلیون دلار تبدیل کرد

معامله‌گر سولانا در ۵ ساعت ۴۹ هزار دلار را به ۲ میلیون دلار تبدیل کرد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینیک معامله‌گر ارز دیجیتال اکوسیستم سولانا (SOL) در یک معامله 5 ساعته، سود محقق‌نشده‌ای بالغ بر 4,000 درصد به دست آورد که شائبه معاملات نهانی (Insider Trading) غیرقانونی را برانگیخت. سرمایه‌گذاری اولیه 49 هزار دلاری این تریدر در میم کوین تازه عرضه شده TORI، ناگهان به 2 میلیون دلار تبدیل شد. طبق گزارش Lookonchain، […]

یک معامله‌گر ارز دیجیتال اکوسیستم سولانا (SOL) در یک معامله 5 ساعته، سود محقق‌نشده‌ای بالغ بر 4,000 درصد به دست آورد که شائبه معاملات نهانی (Insider Trading) غیرقانونی را برانگیخت. سرمایه‌گذاری اولیه 49 هزار دلاری این تریدر در میم کوین تازه عرضه شده TORI، ناگهان به 2 میلیون دلار تبدیل شد. طبق گزارش Lookonchain، این معامله‌گر با صرف 344 سولانا به ارزش 49 هزار دلار، 261 میلیون توکن TORI خریداری کرد. این معامله‌گر بلافاصله پس از خرید، توکن‌های TORI را به چندین آدرس منتقل کرد. تنها حدود 5 ساعت بعد توکن‌های TORI ارزشی معادل 2 میلیون دلار داشت که هشدار احتمال معاملات نهانی را برانگیخت.

با این حال، معامله‌گر برای تحقق این سود هنگفت، نیاز به نقدکردن توکن‌ها دارد. اما این توکن، نقدشوندگی بسیار کمی دارد و ریسک زیادی دارد و ممکن است این سودها نتیجه دستکاری در بازار بوده باشد.

مرجع: ارز دیجیتال