مشکل نسخه سوم صرافی dYdX حل شد

مشکل نسخه سوم صرافی dYdX حل شد

صرافی بزرگ و مشهور dYdX در روز قبل اعلام کرد که نسخه سوم این پلتفرم با آسیب جدیدی مواجه شده است. با این حال توسعه‌دهندگان صرافی مذکور اعلام کردند که نسخه چهارم آن در شبکه کازماس به خطر نیفتاده است و به طور عادی به کار خود ادامه می‌دهد.

در هر صورت آن‌ها به کاربران خود هشدار دادند که نباید تا اطلاع ثانوی از وب سایت نسخه 3 این پلتفرم بازدید کنند یا حتی روی پیوندهای موجود در آن کلیک نمایند. آن‌ها علاوه بر این خاطرنشان کردند که رابط کاربری نسخه سوم dYdX  در dydx.exchange قرار دارد.

هشدار توسعه‌دهندگان dYdX

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان صرافی dYdX تاکید کردند که قراردادهای هوشمند آن‌ها به خطر نیفتاده است. به نظر می‌رسد فقط رابط کاربری این تحت تأثیر مشکل مذکور قرار گرفته بود. در نتیجه وجوهی که به آن واریز شده‌اند، در معرض خطر نبودند. با این حال آن‌ها در روز قبل تاکید کردند که کاربران فعلاً نمی‌توانند هیچ وجهی را برداشت کنند.

حتی وقتی کاربران تلاش کردند با یک کیف پول آزمایشی در شبکه اتریوم که هیچ موجودی نداشت، به وب سایت dYdX  متصل شوند؛ موفق نشدند. آن‌ها مدام با این خطا مواجه می‌شدند:

  • کیف پول شما واجد شرایط نیست. مشکلی پیش آمده است. لطفاً با یک کیف پول فعال دوباره امتحان کنید.
خطای نسخه سوم صرافی dYdX  

با این حال توسعه‌دهندگان dYdX  بعد از گذشت یک روز تمام مشکلات به وجود آمده‌ را حل کردند. به نظر می‌رسد هکرها از روش Hijacking استفاده کرده‌اند تا تمام بازدیدکنندگان نسخه سوم پلتفرم مذکور را به یک وب سایت تقلبی بفرستند و دارایی‌های آن‌ها از کیف پول‌هاشان به سرقت ببرند.

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

منبع: Cointelegraph

برچسب‌ها