مسعود پزشکیان: تا پای جان از حقوق ایرانیان دفاع خواهم کرد

مسعود پزشکیان: تا پای جان از حقوق ایرانیان دفاع خواهم کرد
خلاصه اخبار

مسعود پزشکیان با تاکید بر اینکه تا پای جان از حقوق ایرانیان دفاع خواهد کرد، گفت: مردم حق دارند که اعتراض کنند.

– مسعود پزشکیان، شامگاه چهارشنبه 13 تیرماه 1403 در آخرین گردهمایی تبلیغاتی خود در جمع مردم تهران حاضر شد و اظهار کرد: من از دروغ بیزارم من از اینکه حق انسان‌ها را نادیده بگیرند، بیزارم. من از اینکه ورزشکاران و هنرمندان و نخبگان را در کشور نادیده بگیرند، بیزارم. 

پزشکیان ادامه داد: من از اینکه برخی به روی انسان نگاه می‌کنند و دروغ می‌گویند، بیزارم. 

نامزد انتخاب ریاست جمهوری بیان کرد: در ایران ما باید صداقت حاکم شود. کسانی که به خیابان می‌آیند، حق اعتراض‌شان، صدای اعتراض‌شان باید شنیده شود. مردم حق دارند که اعتراض کنند. 

وی با تاکید بر اینکه باید اجازه بدیم مردم در آزادی کامل سخن بگویند، ادامه داد: ما راه‌مان را با همه ایرانیان ادامه خواهیم داد.

پزشکیان در ادامه افزود: تمام دغدغه من این است که تا زمانی که زنده ام از حقوق شما ایرانیان تا پای جان ایستادگی کنم.

پزشکیان با بیان اینکه، برخی یاد گرفته‌اند انقلاب و شهدا را برای خود مصادره کنند، بیان کرد: شهید سلیمانی برای یک گروه نیست، شما حق ندارید شهدا را مصادره کنید. 

وی گفت: آقایان نام دسته خود را جبهه انقلاب گذاشته‌اند، شما حق ندارید انقلاب را مصادره کنید، ما از شما انقلابی‌تر هستیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بی‌خود نام خود را انقلابی نگذارید. من و شما مسئولان مقصریم، اگر مردم معترض هستند. عزت دختران و پسران ما باید حفظ شود ما با وحدت و انسجام می‌توانیم کشور را اداره کنیم. 

وی در خاتمه اظهارات خود با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، تاکید کرد: خداوند می‌فرمایند شیطان بر دروغگویان نازل می‌شود، آن‌ها که دروغ می‌گویند شیطان هستند و من به شرافتم سوگند می‌خورم تا پای جان، به پای عهدی که با شما بستم، بمانم. 

مرجع: میزان

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *