مرعشی: پیام خطبه‌های نماز جمعه «قدرت و صلابت» و «تدبیر و سیاست» بود

مرعشی: پیام خطبه‌های نماز جمعه «قدرت و صلابت» و «تدبیر و سیاست» بود
خلاصه اخبار

تهران-ایرنا-دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: پیام خطبه‌های دیروز رهبر انقلاب در نماز جمعه «قدرت و صلابت» از یک سو، و «تدبیر و سیاست» از سوی دیگر بود.

سید حسین مرعشی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا ، پیام اصلی خطبه‌های دیروز نماز جمعه تهران را جمع بین «قدرت و صلابت» و «تدبیر و سیاست» عنوان کرد.

وی گفت: رهبری مثل همیشه یک‌تنه بار مسئولیت سنگین هدایت منطقه و جبهه مقاومت و کشور را به تنهایی بر دوش می‌کشند و در خطبه‌های دیروز ایشان هم «قدرت و صلابت» جمهوری اسلامی ایران هم عمق «تدبیر و سیاست» نمایان بود.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم قدرت‌های دنیا این مواضع حکیمانه را دریابند و رژیم صهیونیستی تجاوزگر و ظالم و جنگ‌افروز را مهار کنند.

مرعشی تاکید کرد: درواقع خطبه‌های دیروز جمع بین «قدرت و صلابت» از یک سو، و «تدبیر و سیاست» از سوی دیگر بود.

به گزارش ایرنا ، رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه کار درخشان نیروهای مسلح ما دو سه شب قبل یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، تاکید کردند: [این اقدام] کمترین مجازات برای رژیم غاصب صهیونی در برابر جنایتهای حیرت‌آور آن رژیم بود؛ رژیم خون‌آشام، رژیم گرگ‌صفت و سگ هار آمریکا در منطقه. جمهوری اسلامی هر وظیفه‌ای در این زمینه داشته باشد، با قدرت و صلابت و قاطعیّت انجام خواهد داد. ما در انجام این وظیفه، نه تعلّل می‌کنیم، نه شتاب‌زده می‌شویم.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *