محکومیت اقدام متجاوزانه تل‌آویو علیه ایران از سوی سازمان همکاری اسلامی

محکومیت اقدام متجاوزانه تل‌آویو علیه ایران از سوی سازمان همکاری اسلامی
خلاصه اخبار

سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای اقدام متجاوزانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران را «قویا» محکوم کرده و آن را نقض حاکمیت ملی ایران و قوانین بین‌المللی دانست.

به گزارش ایسنا، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای، قویا، حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم کرده و آن را نقض آشکار حاکمیت ملی ایران و قوانین بین‌المللی دانست.

واکنش سازمان همکاری اسلامی در پی این مطرح می‌شود که قرارگاه پدافند هوایی ایران بامداد شنبه در بیانیه‌ای تصریح کرد که با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

روزنامه الشرق‌الاوسط با انتشار این مطلب گزارش داد: سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای بر موضع خود در قبال هرگونه گسترش‌ تنش‌ها که منجر به ثبات‌زدایی بیشتر در منطقه شود، تاکید کرده و از جامعه بین‌المللی و بازیگران با نفوذ خواست که در راستای کاهش تنش‌ها و پایان دادن به چرخه خشونت همکاری کنند.

این سازمان همچنین خواستار متوقف شدن فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه، کرانه باختری و لبنان شد.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *