محمدجواد لاریجانی: شهادت در دکترین مقاومت تقویت راه است

محمدجواد لاریجانی: شهادت در دکترین مقاومت تقویت راه است
خلاصه اخبار

کارشناس ارشد مسائل بین الملل با بیان اینکه شهادت در دکترین مقاومت تقویت راه است گفت: اشتباه محاسباتی بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی در فهم حرکت مقاومت است.

محمد جواد لاریجانی کارشناس ارشد مسائل بین الملل در ارتباط با شبکه خبر در پاسخ به این پرسش که با توجه به تصاویر شهادت یحیی سنوار، این نوع شهادت چه پیامی برای محور مقاومت و خطاب به رژیم صهیونیستی دارد، گفت: در راه مقاومت، شهادت یک نکته منفی نیست بلکه یک جایزه است. حضور او در میدان نبرد و نبرد شجاعانه با امکانات کم، در مقابل دشمنی که تسلیحات و کمک‌های فراوان و مباشرت روزمره از آمریکا و شرکای اروپایی اش دریافت می‌کند یک نمایش قدرت عظیم است.

لاریجانی ادامه داد: یک اشتباه محاسباتی که در کار آمریکا و هم پیمانان صهیونیستی آن‌ها وجود دارد این است که تصور می‌کنند با شهید کردن فرماندهان و مسئولان عالی مقاومت، گویی مقاومت را می‌خشکانند، این تجربه‌ای است که بار‌ها آن را مرتکب شدند، اما از آن درس نگرفتند؛ چه در حزب الله لبنان و چه در مقاومت فلسطین که قالب فرماندهایشان و بلکه همه آن‌ها با شهادت از این دنیا رفتند و در جوار حق آرمیده اند، اما شهادت در دکترین مقاومت، تقویت راه است.

وی افزود: اگر نگاهی به دستاورد این شهید بزرگوار و هم رزمانش بیندازید می‌بینید که یک سال تمام، رژیم صهیونیستی را با حمایت عظیم آمریکا و مباشرت نیرو‌ها و امکاناتشان، انگلیس و فرانسه را ناکام کرده است. همان طور که در لبنان هم این‌ها ناکام هستند، بنابراین اشتباه محاسباتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در فهم حرکت مقاومت است.

لاریجانی تاکید کرد: خون هر کدام از این فرماندهان، شجاعان و رزمندگان مقاومت که به زمین می‌ریزد هزاران شکوفه جدید از آن می‌روید و بدون شک مقاومت فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد. حضور او در میدان نبرد یک صحنه بسیار زیبایی را ترسیم کرد، صحنه‌ای که در آن رهبران مقاومت خودشان در وسط میدان هستند. شهید بزرگوار ما، سردار سلیمانی نیز بیان می‌کرد که تفاوت ما با نظاماتِ نظامی غرب این است که فرماندهان ما پیش می‌روند و به همرزمان خود می‌گویند که بیایید، اما در سیستم‌های نظامی دنیا، فرماندهان پشت هستند و به نیرو‌ها می‌گویند بِروید و این تفاوت بسیار مهمی است.

این کارشناس ارشد مسائل بین المللی گفت: خداوند ان شاالله از برکت خون این سردار شهید که یک فرمانده بسیار رشید، شجاع، خوش فکر و با نبوغ بود پیروزی های عظیمی را برای مقاومت فلسطین رقم خواهد زد. رژیم صهیونیستی می داند که مقاومت با شهادت ایشان نه تنها از بین نمی رود بلکه قوی تر هم خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تبلیغات رژیم صهیونیستی پس از شهادت فرماندهان محور مقاومت برای القای یک نوع پیروزی های کاذب است؛ رژیم صهیونیستی هیچ پیروزی ندارد‌، رژیمی که یک روز مدعی بود قویترین ارتش و امن ترین نقطه را دارد، نیمه شب موشک های حزب الله، تل آویو و مردم آن را از خواب بیدار می کند، از طرف دیگر موشک های مقاومت عراق و یمن بر سر آن ها می آید و یکی از بدبخت ترین حکومت های جعلی منطقه است.

منبع: میزان

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *