مجلس با اهمال کاری احتمالی در حادثه معدن طبس ورود قانونی خواهد داشت

مجلس با اهمال کاری احتمالی در حادثه معدن طبس ورود قانونی خواهد داشت
خلاصه اخبار

تهران – ایرنا – نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس موضوع حادثه معدن طبس را به صورت لحظه‌ای از دستگاه‌های مسئول دنبال و درصورت هرگونه اهمال احتمالی در این زمینه، ورود قانونی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا ، حمیدرضا حاجی بابایی امروز یکشنبه – اول مهرماه – حادثه دلخراش انفجار معدن زغال‌سنگ معدنجو در شهر طبس را تسلیت گفت و در پیامی، نوشت: جان باختن عده‌ای از هم‌میهنان و تلاشگران سخت‌کوش عرصه کار و نیز مصدوم‌ شدن گروهی دیگر موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس همانند آحاد مردم شریف ایران خود را داغدار این حادثه ناگوار می‌دانند و همدرد و شریک غم خانواده‌های ضایعه دیده است.

نایب رئیس مجلس در پیام خود آورده است: از طرف خود و همکارانم در مجلس شورای اسلامی به جامعه زحمت‌کش کارگری کشور و به ویژه خانواده‌های مصیبت‌ زده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان صبر و شکیبایی و برای جان‌ باختگان رحمت و مغفرت واسعه الهی طلب می‌نمایم. همچنین برای مجروحان و مصدومان این حادثه عافیت و سلامت عاجل مسئلت دارم.

حاجی بابایی اعلام کرد: بدون شک مجلس شورای اسلامی به جهت نقش نظارتی خود موضوع را بصورت لحظه‌ای از دستگاه‌های مسئول دنبال و درصورت هرگونه اهمال احتمالی در این زمینه و عدم چاره جویی لازم وعاجل ورود قانونی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا ، شب گذشته به دلیل تصاعد آنی گاز متان در محل یکی از تونل‌های معدن زغال‌سنگ شرکت معدنجو رخ داد که موجب انفجار شد که در زمان حادثه انفجار 69 کارگر در بلوک سی و بی این معدن زغال‌سنگ در طبس مشغول کار بودند و 30 نفر در این حادثه کشته شدند.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *