آخرین اخبار از ثبت نام وام ازدواج | زوج های جوان بخوانند

آخرین اخبار از ثبت نام وام ازدواج | زوج های جوان بخوانند

آخرین اخبار از وام ازدواج

بنابر دستور بانک مرکزی، 50 همت از منابع بانک ها در سپرده قانونی آزاد شده و به وام ازدواج تخصیص می یابد.

با این تغییر احتمالا شاهد افزایش تعداد ثبت نامی ها در روزهای آینده باشیم.

ثبت نام وام ازدواج شبانه روزی شد!

با توافق انجام گرفته بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بانک مرکزی، قرار بر این شد که سامانه ثبت نام وام ازدواج بانک مرکزی به صورت شبانه روزی فعالیت کند تا افراد در تمام ساعات شبانه روز بتوانند ثبت نام خود را در این سایت انجام دهند.

وام ازدواج سال 1403

کدام بانک زودتر وام ازدواج می دهد؟ یکی از سوالات و مشکلات اصلی زوجین در شروع زندگی مشترک است. به همین دلیل یکی از تمهیدات مهم بانک مرکزی در جهت سهولت ازدواج ، پرداخت تسهیلات به زوج های جوان من جمله ارائه وام زوجین جوان است. در ردیف بودجه سال 1403 ، مبلغ وام ازدواج جمعا 600 میلیون ( 300 میلیون برای زوج و 300 میلیون برای زوجه) برآورد شده است. همچنین برای تشویق جوانان به ازدواج، 50 میلیون برای دختران زیر 23 سال و 50 میلیون برای پسرهای زیر 25 سال مازاد بر 300 میلیون با بازپرداخت 10 ساله در نظر گرفته شده است.

صفر تا صد ثبت نام وام ازدواج

با تصویب نمایندگان مجلس، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها از ابتدا سال 98 باشد، 300 میلیون تومان و برای زوج‌های زیر 25 سال و زوجه‌های زیر 23 سال، 350 میلیون تومان است.

این در حالی است که وام این افراد در سال 1402، مبلغ 180 میلیون تومان بود.

کدام بانک ها وام ازدواج می دهند؟

بسیاری از بانک ها مکلف به پرداخت وام ازدواج هستند. اما فقط برخی از آن این وام را سریع پرداخت می کنند. برخی بانک ها با عقب انداختن پرداخت وام، مشکلات زیادی را برای جوانان رقم می زنند.

کدام بانک زودتر وام ازدواج می دهد؟ | بانک‌ وام ازدواج فوری

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *