مایکل سیلر پس از انتقادات در مورد حق حضانت شخصی بیت کوین، حرف خود را پس گرفت!

مایکل سیلر پس از انتقادات در مورد حق حضانت شخصی بیت کوین، حرف خود را پس گرفت!
خلاصه اخبار

مایکل سیلر (Michael Saylor)، موسس شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) که اخیرا اظهارات بحث‌ برانگیزی را در مورد حضانت بیت کوین توسط بانک‌ها مطرح کرده بود، برای شفاف‌سازی پستی جدید در پلتفرم X منتشر کرد. به گزارش میهن بلاکچین، سیلر اعلام کرد از حق حضانت شخصی بیت کوین توسط اشخاصی که توانایی و تمایل به انجام این‌کار …

مایکل سیلر (Michael Saylor)، موسس شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) که اخیرا اظهارات بحث‌ برانگیزی را در مورد حضانت بیت کوین توسط بانک‌ها مطرح کرده بود، برای شفاف‌سازی پستی جدید در پلتفرم X منتشر کرد.

به گزارش میهن بلاکچین، سیلر اعلام کرد از حق حضانت شخصی بیت کوین توسط اشخاصی که توانایی و تمایل به انجام این‌کار دارند، حمایت می‌کند.

مایکل سیلر از حق حضانت شخصی دفاع کرد

مایکل سیلر در تاریخ 23 اکتبر (2 مهر) توییتی منتشر کرد و در آن نوشت:

از حق خود حضانتی دارایی همه اشخاص و نهادها و همچنین حق انتخاب نوع حضانت و متولی حضانت، حمایت می‌کنم.

توییت مایکل سیلور - منبع: حساب Michael Saylor در X
توییت مایکل سیلور – منبع: حساب Michael Saylor در X

سیلر به‌دلیل حمله اخیرش به اشخاصی که آن‌ها را آنارشیست‌های پارانوید ارزهای دیجیتال (paranoid crypto-anarchists) می‌نامد، شدیدا از سوی جامعه ارزهای دیجیتال مورد حمله قرار گرفت. از جمله می‌توان به انتقاد اخیر ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) به اظهارات سیلر اشاره کرد.

سیلر همچنین پیشنهاد کرد دارندگان بیت کوین ، دارایی‌های خود را به‌ بانک‌هایی بسپارند که به‌اندازه‌ای بزرگند که امکان شکستشان وجود ندارد.

او در پستی که برای شفاف‌سازی منتشر کرده بود نوشت:

هرشخص یا نهادی که در بیت کوین سرمایه‌گذاری کند، به‌نفع پادشاه ارزهای دیجیتال خواهد بود. از حضور همه اشخاص استقبال می‌شود.

گابور گورباکس (Gabor Gurbacs)، مشاور ون‌ اک (VanEck)، گفت که اظهارات سیلور جزو بدیهیات است و نباید موضوع بحث‌ برانگیزی باشد.

جوئل وانسوئلا (Joel Valenzuela)، بازاریاب دش (Dash)، گفت که این گفته نشان می‌دهد سیلر تسلیم شده؛ او همچنین سیلر را متهم کرد که چهره واقعی خود را نشان داده‌ است.

مکس کایزر در تاریخ 23 اکتبر (2 آبان) گفت:

اظهارات اخیر و حمله به حضانت شخصی، تمایل واپس‌گرایانه بانک‌های متمرکز و فاسد را نشان می‌دهد؛ مشکلی که بیت کوین آن را اصلاح خواهد کرد.

پاسکال گوتیه (Pascal Gauthier)، مدیرعامل شرکت لجر (Ledger)، گفت:

بدون حضانت شخصی، ارز دیجیتالی وجود نخواهد داشت. بنابراین موضوع مسخره‌ای است که بگوییم «همه کوین‌ها باید به ETFها یا صرافی‌ها بروند».

با این حال، شیوه حضانت شخصی برای نگهداری ارزهای دیجیتال چندان هم بی‌خطر نیست. شرکت لجر در سال 2020 مورد حمله سایبری قرار گرفت؛ حمله‌ای که طی آن اطلاعات شخصی و جزییات صدها هزار مشتری شرکت لجر در دارک وب منتشر شد و منجر به رخ دادن حملات فیشینگ شد که تا به امروز نیز ادامه دارند.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *