لیکویید شدن ۴۲۵ میلیون دلار بیت کوین در قراردادهای آتی بایننس

لیکویید شدن ۴۲۵ میلیون دلار بیت کوین در قراردادهای آتی بایننس

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین،

بنا به گزارش گلس نود، با سقوط شدید قیمت بیت کوین، تقریبا نیم میلیون دلار در معاملات آتی بیت کوین در پوزیشن‌های خرید در صرافی بایننس لیکویید شد.

  • 425 میلیون دلار در معاملات آتی بیت کوین نقد شد.
  • معاملات آتی قرارداد باز بیت کوین به بالاترین مقدار تاریخی خود دست یافت.
  • بیت کوین از بالاترین مقدار ثبت شده خود در سال 2017 شروع به ریزش کرد.

تیم تحلیلی جمع‌آوری داده‌های Glassnode توییت کرده که با ریزش بیت کوین به زیر 18000 دلار، دو مورد نقد شوندگی توسط معامله‌گران در صرافی باینانس به ارزش تقریبی نیم میلیون دلار انجام گرفت.

لیکویید شدن بیت کوین در معاملات آتی بایننس

 

شب گذشته بیت کوین ریزش 10 درصدی و اصلاح ناگهانی شدیدی را تجربه کرد و بیشتر از 2000 دلار از ارزش خود را از دست داد. برترین رمز ارز از محدوده قیمتی 19300 دلار به زیر 17000 دلار رسید و اکنون در زمان نوشتن این خبر، با قیمت 17000 معامله می‌شود.

شرکت تحلیلی گلس نود، دو مورد لیکویید شدن پوزیشن‌های خرید را در معاملات آتی بایننس گزارش کرد، که با اندکی اختلاف در دو ساعت اتفاق افتاد.

نقد شوندگی‌های ساعتی پوزیشن‌های خرید در معاملات آتی بیت کوین به ثبت رسید: 262 میلیون دلار در ساعت 3 صبح و 163 میلیون دلار د ر ساعت 8 صبح به وقت جهانی (UTC).

لیکویید شدن بیت کوین در معاملات آتی بایننس

قراردادهای باز در معاملات آتی بیت کوین به سقف تاریخی جدیدی دست یافت

 

در 24 نوامبر، صرافی بایننس اطلاعاتی را منتشر نمود که حاکی از دستیابی جامعه ارزی آن به نقطه عطف دیگری توسط این صرافی بود.

بهره قراردادهای باز در معاملات آتی بیت کوین، به بیشترین مقدار ثبت شده خود یعنی رقم 1.17 میلیارد دلار رسید. در آن موقع، جهت حرکت قیمتی بیت کوین تغییر کرده بود و کم‌کم در حال ریزش به زیر 19000 دلار بود.


برای آشنایی با قراردادهای آتی بیت کوین، این مقاله به شما کمک می‌کند: 3 چیزی که باید هر سرمایه‌گذار ارز دیجیتال در مورد معاملات آتی بیت کوین بداند!


با این وجود، افزایش قراردادهای باز معاملات آتی بیت کوین نشان از این دارد که انتظار موسسات مالی در مورد بیت کوین همچنان مثبت است. همین موضوع می‌تواند در مورد بیشترین مقدار ثبت شده در معاملات آتی بیت کوین گفته شود، که از سطح 1 میلیارد دلار تجاوز کرد.

بیت کوین از بالاترین مقدار ثبت شده خود در سال 2017 شروع به ریزش کرد

اوایل امروز محبوب‌ترین رمز ارز جهان، که اکنون بسیاری از موسسات و نهادهای مالی برجسته جهانی از آن به عنوان ذخیره ارزش و ارزی ضد تورم تعبیر می‌کنند، دستخوش تغییر قیمتی شدیدی شد و حدود 10 درصد از ارزش بازار آن ریزش کرد.

بیت کوین از قیمت 19389 دلار شروع به سقوط کرد؛ در ابتدا تا 17608 دلار و سپس به زیر سطح حمایتی 17000 دلار.

در زمان انتشار این خبر، بنا به لیست قیمت کوین مارکت کپ، بیت کوین به قیمت حدود 17000 دلار معامله می‌شود.

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”crypto”} /–>