لحظه به لحظه با ۳۸۶مین روز از حمله رژیم صهیونیستی به غزه/ بمباران شدید شمال غزه و مذاکرات دوحه

لحظه به لحظه با ۳۸۶مین روز از حمله رژیم صهیونیستی به غزه/ بمباران شدید شمال غزه و مذاکرات دوحه
خلاصه اخبار

در ۳۸۶مین روز از حمله رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و ادامه نسل کشی ارتش این رژیم و کوچ اجباری شهروندان شمال غزه برای ۲۲مین روز پیاپی، همه توجه ها به سفر دیوید بارنیا، رئیس دستگاه جاسوسی این رژیم (موساد) به دوحه معطوف شده است.

العالم – فلسطین اشغالی

دیوید بارنیا، رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) امروز یک شنبه برای انجام مذاکراتی درباره طرح مبادله اسرا با جنبش حماس به دوحه، پایتخت قطر سفر می‌کند.

کانال 12 تلوزیون رژیم صهیونیستی گفت که رئیس سازمان جاسوسی موساد برای آغاز دور تازه‌ای از مذاکرات مبادله اسرا با حماس، پس از ترور شهید یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس به قطر می رود.

دیروز شنبه رسانه های فلسطینی از شهادت بیش از 30 فلسطینی از جمله شماری زن و کودک و مجروح شدن عده ای دیگر در حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی خبر دادند.

بیش از 5 منزل مسکونی در این منطقه نزدیک میدان غربی در شهرک بیت لاهیا در شمال باریکه غزه وجود داشتند.

جنبش حماس این جنایت را تجسم واقعی فجیع ترین اشکال نسل‌کشی و کوچ اجباری در عصر جدید و ادامه سلسله عملیات‌های نسل‌کشی علیه ملت فلسطین در شمال غزه در سایه سکوت محافل بین‌المللی توصیف کرد.

وزارت بهداشت غزه در تازه‌ترین آمار از قربانیان حملات رژیم اشغالگر اعلام کرد که این رژیم در 48 ساعت گذشته، 7 جنایت فجیع علیه خانواده های غزه مرتکب شده است که در نتیجه ان 77 شهید و 289 مجروح به بیمارستان منتقل شده اند.

به دلیل محاصره کامل شمال غزه و دشواری دسترسی به آنها، این آمار، آمار شهدا و مجروحان در این منطقه را شامل نمی‌شود.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد که که آمار قربانیان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از 7 اکتبر سال گذشته تا الان به 42924 شهید و 100833 مجروح رسیده است.

لحظه به لحظه با حمله رژیم صهیونیستی به غزه:

5:50 | حملات توپخانه ای به شمال غرب اردوگاه النصیرات

رسانه های فلسطینی اعلام کردند رژیم صهیونیستی شمال غرب اردوگاه النصیرات در مرکز غزه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

1:00 | 10 شهید در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در بیت لاهیا

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *