قیمت خودرو امروز ۷ آبان ۱۴۰۳/ بازار خودرو سقوط کرد؟ + جدول پیش‌بینی رشد احتمالی قیمت سولانا و میم کوین GOAT خدمات حمل و نقل عمومی؛ صدرنشین تورم مهر ماه

قیمت خودرو امروز ۷ آبان ۱۴۰۳/ بازار خودرو سقوط کرد؟ + جدول                    
                  
                    
                      پیش‌بینی رشد احتمالی قیمت سولانا و میم کوین GOAT                    
                  
                    
                      خدمات حمل و نقل عمومی؛ صدرنشین تورم مهر ماه
خلاصه اخبار

وضعیت بازار خودرو امروز‌ 7 آبان 1403 پس از یک دوره کوتاه نوسانی، نزولی گزارش می‌شود. به‌رغم اینکه اغلب محصولات مونتاژی و داخلی عقب‌نشینی کرده‌اند، همچنان تعداد معدودی افزایش پیدا کرده و برخی دیگر ثابت باقی مانده‌اند.

به گزارش تجارت نیوز ،

قیمت خودرو امروز 7 آبان 1403 اعلام شد. با توجه به بررسی‌های صورت‌گرفته از بازار خودرو اغلب محصولات به استثنای چند محصول نسبت به روز گذشته ارزان شدند. این روند کاهشی در بین محصولات از یک میلیون تومان تا 60 میلیون تومان به چشم می‌خورد.

گفتنی است با نوسان قیمت ارز محصولات داخلی و مونتاژی به موازات آن کاهش یافته است.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی طبق داده‌های اعلامی در تعدادی زیادی از محصولات با شیب منفی روبه‌روست.

دنا پلاس (6 سرعته) از ارزان‌ترین نوع این خانواده محسوب می‌شود که امروز با افت هفت میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 813 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو 207 دنده‌ای پانوراما (ارتقاء) با امکانات و آپشن‌های پیشرفته‌تر در دسته محصولات محبوب ایران خودرو، که امروز 12 میلیون تومان افت کرده و به قیمت 794 میلیون تومان رسیده است.

کوییک اتوماتیک یکی از اتومات‌های بازار داخلی که توسط شرکت سایپا عرضه و تولید می‌شود. این محصول صبح امروز ده میلیون تومان ارزان شده است و در محدوده 547 میلیون تومان قرار گرفت.

 خودروی کوییک GXR-L یکی از هاچ‌بک‌های بازار داخلی به‌شمار می‌رود که 9 میلیون تومان ارزان شده و به قیمت 435 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین اتوماتیک G با مدل 1403 از خودرو‌های رده‌بالای سایپا محسوب می‌شود که با افت ده میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 820 میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

خودرو داخلی 7 آبان_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در اکثر محصولات دستخوش تغییر شد.

پیکاپ G9 مجهز به اکسل های قدرتمند به همراه فنربندی با طراحی دو جناغی ساخته شده که امروز تعادل خود را از دست داده و 60 میلیون تومان ارزان‌تر شده است خودروی مذکور در حال حاضر به قیمت سه میلیارد و 100 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرستیژ (5 نفره) از محصولات لوکس بهمن موتور با کاهش 30 میلیون تومانی در کانال دو میلیارد و 390 میلیون تومان معامله می‌شود.

کی‌ام‌سیT9 از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور است که به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شده بود. پیکاپی قدرتمند که رده‌ای بالاتر از T8 قرار گرفته و با رشد ده میلیون تومان به قیمت دو میلیارد و 310 میلیون تومان رسیده است.

خودرو خارجی7 آبان (1)_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *