قیمت تور مشهد مهر ۱۴۰۳

قیمت تور مشهد مهر ۱۴۰۳
خلاصه اخبار

شهر مشهد واقع در استان خراسان رضوی، یکی از استان‌های مذهبی و تاریخی ایران است. هرساله تعداد زیادی زائر و گردشگر داخلی و خارجی به این شهر سفر می‌کنند. قیمت تور برای گردشگران از تهران به مقصد مشهد، چقدر است و نیاز به چه مقدار هزینه برای این سفر زیارتی داریم؟

به گزارش تجارت نیوز ،

مشهد یکی از معروف‌ترین شهرهای توریستی ایران است که علاوه بر زیارت بارگاه امام هشتم شیعیان، جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بسیاری دارد. به قول معروف هم زیارت است و هم سیاحت.

از جاذبه‌های این شعر می‌توان به آرامگاه فردوسی در توس، باغ موزه نادری، طرقبه، که از مناطق گردشگری محبوب بین توریست‌هاست و روستایی در نزدیکی شهر مشهد است، منطقه شاندیز، جنگل وکیل‌آباد و کوه‌سنگی اشاره کرد.

جاذبه‌های مذهبی مشهد

مکان‌های مذهبی مشهد برای کمتر کسی ناشناخته است. بارگاه امام رضا (ع) امام هشتم شیعیان که که برای همه آشناست و اولین مقصود سفر به مشهد مقدس است. از دیگر مکان‌های مذهبی گنبد خشتی مشهد، آرامگاه خواجه ربیع، مقبره پیر پالان‌دوز مشهد، آستان متبرکه امامزادگان ناصر و یاسر(ع)، آرامگاه شیخ نخودکی، مسجدگوهرشاد، گنبد سبز مشهد، آرامگاه خواجه اباصلت، آرامگاه خواجه مراد و امام زاده یحیی را می‌توان نام برد.

قیمت تور مشهد

سفر به مشهد هم از طریق هوایی و هم از طریق زمینی یعنی قطار و اتوبوس امکان‌پذیر است.

نوع حمل‌و نقل، تعداد ستاره‌های هتل و البته نزدیکی مکان اقامت به حرم در قیمت تور موثر است.

سفر با هواپیما شروع قیمتی در حدود سه میلیون و 800 هزار تومان برای سه شب اقامت در هتل دو ستاره یا سوئیت بدون وعده غذایی دارد اما اقامت در هتل پنج ستاره هزینه‌ای در حدود 12 میلیون و 200 هزار تومان همراه با وعده صبحانه دارد.

قیمت تور برای حمل‌ونقل با قطار از چهار میلیون و 400 هزار تومان برای سه شب اقامت در هتل دو ستاره شروع می‌شود و تا نه میلیون و 500 هزار تومان برای سه شب اقامت در هتل پنج ستاره به فروش می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد به بخش حمل‌و نقل تجارت نیوز و همچنین برای اطلاع از قیمت تورها به صفحه قیمت تور مراجعه فرمایید. 

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *