قیمت بیت کوین (BTC) نزدیک به نقطه بازگشت

قیمت بیت کوین (BTC) نزدیک به نقطه بازگشت
خلاصه اخبار

پس از یک دوره بهبود، بار دیگر شاهد افزایش نشانه‌‌های روند نزولی هستیم. در حال حاضر قیمت بیت کوین به نقطه‌ بازگشت نزدیک می‌شود.

از آنجا که رمرزارزها درگیر برخی مسائل قانونی‌ هستند، مجددا شاهد افزایش نشانه‌‌های نزول قیمت آنها هستیم و ممکن است قیمت بیت‌کوین به نقطه‌ی بازگشت نزدیک‌تر شود.

برخی  اَندیکاتورهای تکنیکال بیت‌کوین، خبر از کاهش قیمت آتی این رمزارز می‌دهند. قیمت بیت‌کوین به پائین‌ خطِ حمایتِ میانگین متحرک 50 روزه‌ی خود افت پیدا کرده؛ این افت قیمت می‌تواند نشان‌دهنده‌ی پایان روند صعودی قیمت بیت‌کوین باشد که موجب شد ارزش این رمزارز در اواخر ماه ژوئن به مرز 14,000 دلار برسد. هم‌چنین قیمت بیت‌کوین به کمتر از حد ضررِ شاخصِ معاملات جهانی Vera Band افت پیدا کرد. اَندیکاتور معاملات جهانی Vera Band، روند‌های صعودی و نزولی قیمت را اندازه‌گیری می‌کند و هم‌اکنون در ساعت 9:30 قبل از ظهر بیت کوین با قیمتی در حدود 9,999 دلار معامله می‌شود.

 مَت مالی، مشاور راهبردی سرمایه‌گذاری در شرکت Miller Tabak + Co، در یادداشت اخیر خود نوشت:

بیت‌کوین از لحاظ تکنیکال در برهه‌ی زمانی حساسی قرار دارد.

در ادامه‌‍‌ی یادداشت وی چنین آمده است‌:

مسائل قانونی در گذر از تعطیلی رسمی کنگره (ماه آگوست هر سال) به دوران حساس انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 به مسائل پر‌اهمیت تری تبدیل می‌شوند.

موج رخداد‌های منفی از جمله عدم موفقیت پروژه‌ی فیسبوک در معرفی استِیبل کوین خود موسوم به لیبرا، باعث کاهش قیمتِ رمزارزها در این ماه شد.  اوایل این ماه، قانون‌گذاران، در جلسات پیاپی دادرسی کنگره، با استناد به مسائلی همچون مسائل مرتبط با اعتماد و حریم شخصی کاربران، دیوید مارکِس، مدیر تیمِ بلاک‌چین شرکت فیسبوک، را مورد انتقاد قرار دادند.

قیمت بیت کوین (BTC) نزدیک به نقطه بازگشت

پروژه‌ی رمزارزی شرکت فیسبوک  در زمان نامناسبی مطرح شد چرا که در همین زمان وزارت دادگستری ایالات متحده‌ی آمریکا اعلام کرد به دنبال انتقاداتی  که به گسترش برخی شرکت‌ها و به تبع آن افزایش قدرت‌شان  وارد شده، این ارگان دولتی قصد دارد سامانه‌ی فناوری ‌های بزرگ را به دقت مورد بررسی قرار دهد.  

به گفته‌ی جِی جِی کیناهان، مشاور ارشد بازار در کارگزاری TD Ameritrade، رمزارز «محصول جدیدی است و با سایر محصولات جدید، تفاوت‌های بسیاری دارد»

وی در ادامه اظهار داشت : «همه، از جمله مقامات ناظر در تلاشند تا برای حفاظت از مردم، به گونه‌ای این محصول را معرفی و عرضه کنند که هم کارآمد باشد و هم بتوان بر آن نظارت داشت.»

هفته‌ی گذشته، سازمان خدمات درآمد داخلی به بیش از 10,000 مالک رمزارز  اخطار داد که ممکن است به دلیل فرار از پرداختِ مالیاتِ تراکنش‌های رمزارزی خود، مجازات شوند. این ماه، قیمت بیت‌کوین، 20 درصد کاهش پیدا کرد. سایر کوین‌های دیجیتالی دیگر نیز روند نزولی داشتند،به عنوان مثال، ارزش لایت‌کوین (LTC) در همین زمان بیش از 25 درصد و ارزش اِتِر (USDT) نزدیک به 32 درصد کاهش یافت. روز سه‌شنبه، کمیته‌ی بانکداری مجلس سنا، یک جلسه‌ی دادرسی تحت عنوان “بررسی چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتالی و بلاک‌چین” برگزار کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.