قدردانی سردار حاجی‌زاده از پیام‌های محبت‌آمیز مسئولان و مردم ایران

قدردانی سردار حاجی‌زاده از پیام‌های محبت‌آمیز مسئولان و مردم ایران
خلاصه اخبار

تهران – ایرنا – فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پیام‌های محبت آمیز مسئولان و ملت شریف ایران صمیمانه تشکر کرد.

به گزارش ایرنا ، سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده عصر یکشنبه 22 مهر 1403 با انتشار پیامی از پیام‌های محبت آمیز مسئولان و ملت شریف ایران صمیمانه تشکر کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این پیام تصریح کرده است: با کمال مسرت و در پاسخ به پیام های محبت آمیز مسئولان محترم کشوری و لشکری و آحاد ملت شریف ایران که حاکی از قدرشناسی آنان از رزمندگان گمنام و پرشمار نیروی هوافضای‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد، صمیمانه‌ تقدیر و تشکر می‌نمایم.

سردار حاجی زاده افزود: بی تردید «عملیات موفق وعده صادق2» که با هدف حداقل مجازات رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی در به شهادت رساندن میهمان عزیز کشورمان «دکتر اسماعیل هنیه» و «سید مقاومت سید حسن نصرالله» و جمع کثیری از مظلومان غزه و لبنان انجام گرفت، با تصمیم یکپارچه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصویب شورای عالی امنیت ملی کشور و حمایت بی‌دریغ ریاست محترم جمهوری و تایید و هدایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) صورت گرفت.

وی در این پیام تاکید کرده است: سبزپوشان نیروی هوافضای سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با آمادگی و هوشیاری و با چشمانی باز، مراقب هستند تا در صورت هرگونه خطا از سوی دشمنان این مرز و بوم، پاسخی سخت و پشیمان کننده بر پیکر پوسیده و رو به اضمحلال دشمن وارد نمایند.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *