قدردانی سخنگوی دولت از قوه قضاییه برای مختومه شدن برخی پرونده‌ها

قدردانی سخنگوی دولت از قوه قضاییه برای مختومه شدن برخی پرونده‌ها
خلاصه اخبار

سخنگوی دولت ضمن تشکر از قوه قضاییه برای مختومه شدن برخی پرونده‌ها و عفو و تخفیف از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: از بازگشت برخی اساتید و دانشجویان به کلاس و درس خود خوشحالیم.

– فاطمه مهاجرانی امروز سه‌شنبه 3 مهر 1403 در اولین نشست خبری خود به‌عنوان سخنگوی دولت چهاردهم بیان داشت: دولت جمهوری اسلامی ایران با ابراز تاسف از حادثه طبس به خانواده‌‎های بازماندگان تسلیت می‌گوید.

سخنگوی دولت گفت: دولت تلاش می‌کند از تکرار چنین فجایعی جلوگیری کند و گزارشی از روند بررسی علت این حادثه دردناک به زودی اعلام خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران جنایت در غزه و رفح را محکوم می‌کند گفت: پزشکیان در مجمع ملل متحد انزجار خود را از این رژیم صهیونیستی اعلام می‌دارد و برای صلح پایدار جایگاه و دیدگاه ملت ایران را بیان خواهد کرد.

مهاجرانی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به نیویورک می‌تواند عاملی مهم برای وفاق و آغازی برای صلح و همکاری در منطقه و جهان باشد.

وی ضمن تشکر از قوه قضاییه برای مختومه شدن برخی پرونده‌ها و عفو و تخفیف تعدادی از محکومان از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: خوشحالیم که برخی اساتید و دانشجویان به کلاس و درس خود بازگشتند.این خبر در حال تکمیل است…

منبع: میزان

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *