قدردانی ائتلاف مقاومت فلسطین از سید حسن نصر الله

قدردانی ائتلاف مقاومت فلسطین از سید حسن نصر الله
خلاصه اخبار

ائتلاف نیرو‌های مقاومت فلسطین با تجلیل از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان، از مواضع اصولی و ثابت و قاطع او و نقش مهم این جنبش در جبهه پشتیبانی و حمایت از مقاومت غزه قدردانی کرد.

العالم – فلسطین اشغالی

“خالد عبد المجید” از رهبران ائتلاف نیرو‌های مقاومت فلسطین در مصاحبه مطبوعاتی از مواضع اصولی و ثابت سید حسن نصر الله و مقاومت اسلامی لبنان و اراده پولادین آنها در مقابله با تلاش‌ها و نقشه‌های دشمن برای ایجاد شکاف در جبهه پشتیبانی مقاومت اسلامی لبنان از غزه و کرانه باختری قدردانی و از تاکید سید حسن نصر الله بر ضرورت ادامه مبارزه با رژیم صهیونیستی تا توقف جنایاتش علیه غزه و کرانه باختری تجلیل کرد.

عبد الجمید گفت: “مواضع اصولی و قاطع سید حسن نصر الله و مقاومت اسلامی لبنان، سیلی بزرگی به‌صورت نتانیاهو و رژیم صهیونیستی بود و این رژیم را از رسیدن به اهداف تجاوزات و جنایات الکترونیکی‌اش در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه گذشته ناکام گذاشت. “

وی همچنین از رشادت‌های حزب‌الله و نقش مهم و موثر مقاومت اسلامی لبنان در روند عملیات طوفان الاقصی و جنگ در غزه و کرانه باختری قدردانی کرد و گفت: “فداکاری و جانفشانی شهدای لبنانی که در این جنگ به شهادت رسیدند، همسو و همراه با خون شهدای مقاومت فلسطین در مسیر آزادی قدس و دفاع از مسجد الاقصی و آزادی فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی است”.

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *