قالیباف: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از این ماه انجام می‌شود/ مطالبات گندم‌کاران به زودی پرداخت می‌شود

قالیباف: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از این ماه انجام می‌شود/ مطالبات گندم‌کاران به زودی پرداخت می‌شود
خلاصه اخبار

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک با رئیس جمهور و برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موضوع پرداخت مطالبات گندم‌کاران و همسازی‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی شد، از این رو همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از این ماه انجام شده و مطالبات گندم کاران به زودی پرداخت می‌شود.

– به گزارش خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه، 18 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به دغدغه مردم و نمایندگان درخصوص وضعیت گندم شب گذشته جلسه‌ای را با رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس داشتیم و در آنجا بحث و توافق شد، ضمن اینکه امروز هم در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی، هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود. در رابطه با موضوع گندم تصمیم‌گیری انجام شد که انشاالله پرداخت‌ها آغاز می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز تصریح کرد: در رابطه به بحث 40 درصد و 30 درصد بازنشستگان نیز این موضوع از این ماه شروع شده و کار آن انجام می‌شود؛ لذا عزیزان بازنشسته و کشاورز از این موضوع مطلع باشند.

قالیباف خاطرنشان کرد: مطلع شدیم پدر محمد بهرامی سیف آباد، نماینده محترم بویراحمر، دنا و مارگون به رحمت ایزدی پیوستند، مصیبت وارده را به ایشان و خانواده محترمشان عرض تسلیت و برای آن مرحوم طلب مغفرت از درگاه خداوند متعال داریم.

منبع: میزان

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *