فینتک بریتانیایی Revolut، مجوز خدمات رمزارزی را در قبرس دریافت کرد

فینتک بریتانیایی Revolut، مجوز خدمات رمزارزی را در قبرس دریافت کرد
خلاصه اخبار

نئوبانک Revolut، یکی از پیشروها در این حوزه ( نئو بانک همچنین به عنوان بانک…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

نئوبانک Revolut، یکی از پیشروها در این حوزه ( نئو بانک همچنین به عنوان بانک آنلاین، بانک صرفا اینترنتی، بانک مجازی یا بانک دیجیتال شناخته می شود، نوعی بانک مستقیم است که منحصراً به صورت آنلاین فعالیت می کند.)، تاییدیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) را برای کار با رمزارزها و سایر دارایی های دیجیتال دریافت کرده است. این شرکت قصد دارد یک مرکز رمزارزی در این جزیره ایجاد کند که به آن اجازه می دهد خدمات بیشتری را به 17 میلیون مشتری اروپایی خود تحت قوانین آتی اتحادیه اروپا ارائه دهد.

قبرس در گزارشی اشاره کرد که تاییدیه CySEC پس از آن صورت گرفت که ریولوت مجوزهای مشابهی را در بازارهای دیگر مانند اسپانیا و سنگاپور دریافت کرد. این مجوزها فینتک مستقر در لندن را قادر می‌ سازد تا فعالیت خود را در تعدادی از حوزه‌ های قضایی دیگر نیز گسترش دهد. این پلتفرم به ارائه خدمات به مشتریان بریتانیایی خود که بخش عمده ای از پایگاه مشتریان آن را تشکیل می دهند، از طریق نهاد ثبت شده در بریتانیا ادامه خواهد داد.

سخنگوی ریولوت همچنین تاکید کرد:

«در ایجاد مرکزی برای عملیات رمزارزی خود در اتحادیه اروپا، ما تشخیص دادیم که CySEC دانش عمیقی در مورد رمزارزها دارد. و همچنین تلاش‌ های آن برای پیشرو بودن در مقررات رمزارزی نیز در نوع خود باعث جلب توجه ما شده است.»

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.
منبع: news.bitcoin