فیدلیتی پرستیژ جدید معرفی شد
فیدلیتی پرستیژ که در برخی بازارها با نام X70 پلاس توسط جتور عرضه می شود، به تازگی با نسخه جدید معرفی شده است. این خودرو با فیس لیفتی همراه شده و برخی ویژگی های فنی آن تغییر داشته است.
فیدلیتی پرستیژ که در برخی بازارها با نام X70 پلاس توسط جتور عرضه می شود، به تازگی با نسخه جدید معرفی شده است. این خودرو با فیس لیفتی همراه شده و برخی ویژگی های فنی آن تغییر داشته است.
به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو ، از سال گذشته تولید و مونتاژ فیدلیتی پرستیژ در کارخانه بهمن موتور آغاز شده است. این کراس اوور جز محصولات پرتقاضا در بازار ایران بوده و در چند وقت اخیر، حجم معاملات به نسبت بالایی را برای خود ثبت کرده است. فیدلیتی پرستیژ مانند فیدلیتی پرایم در دو تیپ 5 نفره و 7 نفره توسط بهمن موتور به بازار عرضه می شود. همچنین بهمن موتور نمونه فول آپشن X70 پلاس را برای مونتاژ انتخاب کرده است.
ویژگی های جتور X70 پلاس 2025 ؛ فیدلیتی جدید
با این حال شاهد هستیم که به تازگی کمپانی جتور در چین نسخه فیس لیفت و جدید X70 پلاس یا همان فیدلیتی پرستیژ را معرفی کرده است. با وجود تغییرات زیادی در بحث طراحی، باید بگوییم که این دگرگونی، فیس لیفت به حساب می آید. در اصل پلتفرم خودرو ثابت مانده و قالب های درها، ستون ها، سقف و… هم تغییری نکرده است. اما به طور کامل سبک طراحی جلوی X70 پلاس 2025 تغییر کرده است. در بخش عقب هم تغییراتی جزئی برای قالب درِ صندوق عقب و سپر به چشم می خورد.
کابین فیدلیتی پرستیژ جدید ( جتور X70 پلاس 2025 ) هم کمی به روزتر شده است. سبک کنسول مرکزی تا حدی مدرن تر شده و دسته دنده جدیدی برای این خودرو انتخاب شده است. همچنین کلاستر و نمایشگر لمسی این خودرو نسبت به گذشته ارتقا داشته و چند قابلیت جدید برای آن معرفی شده است.
قوای محرکه فیدلیتی پرستیژ جدید
جتور X70 پلاس 2025 با دو قوای محرکه اصلی به بازار چین عرضه می شود. پیشرانه اول همان قوای محرکه ای است که ما در فیدلیتی پرایم جدید بهمن موتور می بینیم. یک موتور 1.5 لیتری توربو 156 اسب بخار با گشتاور 230 نیوتن متر که جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند.
اما موتور دوم، یک پیشرانه جدید است. قوای محرکه ای که 1.5 لیتر حجم دارد و فناوری توربو شارژر TGDi در آن دیده می شود. این پیشرانه 184 اسب بخار قدرت را با گشتاور 290 نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر، توان را به چرخ های جلوی این نسخه فیدلیتی پرستیژ می رساند. در حال حاضر فیدلیتی پرستیژ در بازار ایران به پیشرانه 1.6 لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است که 197 اسب بخار قدرت را با گشتاور 290 نیوتن متر در اختیار دارد.
در بحث امکانات رفاهی و ایمنی هم باید گفت که تغییراتی خاصی در نسخه جدید فیدلیتی پرستیژ رخ نداده است. اما باید گفت که برخی سنسورها و دستیارهای کمکی راننده ارتقا پیدا کرده اند و دقت عملکرد بهتری دارند. همچنین فعلاً فیدلیتی پرستیژ جدید ( جتور X70 پلاس 2025 ) بدون قابلیت دنده پشت فرمان سفارش گذاری می شوند.
هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که گروه بهمن چه زمانی نسخه جدید فیدلیتی پرستیژ را به بازار ایران می آورد. با این حال احتمال دارد که در صورت تولید این خودرو توسط بهمن موتور، برخی ویژگی ها مانند پیشرانه 1.6 لیتری TGDi و قابلیت دنده پشت فرمان در این خودرو برای بازار ایران باقی بماند.
ویدیوی تست و بررسی فیدلیتی پرستیژ
منبع: آخرین خودرو