فعالیت نهنگ‌ها در بازار این ۴ ارز دیجیتال افزایش یافته است

فعالیت نهنگ‌ها در بازار این ۴ ارز دیجیتال افزایش یافته است
خلاصه اخبار

فهرست عناوینتحلیلگران وب سایت سنتیمنت (Santiment ) در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده‌اند که فعالیت نهنگ‌های بعضی از ارزهای دیجیتال به بالاترین رکورد خود در ۶ ماه گذشته است. طبق گفته‌های تحلیلگران این وب سایت، نهنگ‌ها فعالیت خود را در شبکه‌های بیت کوین، اتریوم، چین لینک و کاردانو افزایش داده‌های داده‌اند و رکورد جدیدی را […]

تحلیلگران وب سایت سنتیمنت (Santiment ) در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده‌اند که فعالیت نهنگ‌های بعضی از ارزهای دیجیتال به بالاترین رکورد خود در ۶ ماه گذشته است.

طبق گفته‌های تحلیلگران این وب سایت، نهنگ‌ها فعالیت خود را در شبکه‌های بیت کوین، اتریوم، چین لینک و کاردانو افزایش داده‌های داده‌اند و رکورد جدیدی را برای ۶ ماه گذشته به ثبت رسانده‌اند. آن‌ها تاکید کرده‌اند که نهنگ‌های مذکور ممکن است در روزهای آینده با برداشت سود خود فشار فروش این ارزهای دیجیتال را افزایش دهند اما این مسئله ثابت نمی‌کند که روند صعودی آن‌ها به اتمام رسیده است.

گفتنی است که احتمال تایید درخواست شرکت بلک راک (BlackRock) برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین باعث شد روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌های گذشته آغاز شود. تحلیلگران بلومبرگ هم اعلام کرده‌اند که  ETFهای مذکور احتمالاً تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۰ دی) تایید می‌شوند.

با این حال، ثبت درخواست جدید بلک راک برای راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم هم تاثیر مشابهی در بازار ارزهای گذشته و به تداوم رشد آن کمک کرده است. این شرکت در آخر هفته گذشته درخواست جدید خود را کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به ثبت رساند و باعث شد که قیمت اتریوم بعد از مدت‌ها به بالای ۲ هزار دلار برسد. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر هم در محدوده ۲ هزار و ۶۱ دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲ درصد کاهش یافته است. قیمت بیت کوین هم در این مدت ۱.۵ درصد رشد کرده و در محدوده ۳۷ هزار و ۳۳ دلار قرار دارد.

منبع:

Bitcoinsistemi

اخبار لحظه‌ای ارز دیجیتال را می‌توانید از کانال زیر دنبال کنید: