فروپاشی ترا باید زنگ خطری برای ناظران باشد

فروپاشی ترا باید زنگ خطری برای ناظران باشد
خلاصه اخبار

کن گریفین (Ken Griffin)، مدیر عامل سیتادل کپیتال، معتقد است که فروپاشی Terra (LUNA) باید…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

کن گریفین (Ken Griffin)، مدیر عامل سیتادل کپیتال، معتقد است که فروپاشی Terra (LUNA) باید به عنوان زنگ خطری برای ناظران عمل کند.

در یک مصاحبه جدید، گریفین می‌گوید که “فاجعه” ترا که همچنین منجر به عدم اتصال پروتکل بلاکچین به استیبل کوین TerraUSD (UST) شد، باید مقامات را تشویق کند تا مقررات لازم را به ویژه برای استیبل کوین ها وضع کنند.

“من فکر می کنم که فاجعه ترا باید زنگ خطری برای DC باشد تا در واقع بر مقررات متفکرانه تمرکز کند. و به ویژه استیبل کوین ها که به دلیل نامشان، نیاز به تنظیم مناسب دارد.”

مدیر عامل صندوق تامینی می‌گوید که هنوز سوالاتی پیرامون تتر (USDT)، بزرگترین استیبل کوین از نظر ارزش بازار و حجم، در مورد ذخایر پشتوانه آن وجود دارد. به گفته گریفین، شواهد مربوط به ذخایر پشتوانه استیبل کوین ها باید در دسترس و قابل تایید باشد. “بلومبرگ کارهای خارق‌ العاده‌ای روی تتر انجام داده است. پشتوانه تتر چه چیزی است؟ این واقعیت که ما نمی دانیم کاملاً ناراحت کننده است.”

مدیر عامل سیتادل کاپیتال می گوید که ناشران استیبل کوین باید طبق قانون ملزم به افشای ذخایر پشتوانه دارایی های رمزنگاری شده به صورت دوره ای باشند، همانطور که صندوق های قابل معامله در مبادلات (ETF) ملزم به افشای دارایی های اساسی خود هستند.

“همانطور که ما افشای روزانه دارایی های ETF را داریم، باید به صورت دوره ای اطلاعاتی را در مورد آنچه پشتوانه استیبل کوین ها است داشته باشیم تا مردم بدانند پولشان ایمن است یا خیر؟”

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع: dailyhodl