فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی ویژه دی ماه + جدول

فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی ویژه دی ماه + جدول
خلاصه اخبار

فهرست عناوینثبت نام طرح فروش خودرو های فیدلیتی و دیگنیتی شرکت بهمن موتور از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 20 دی 1400 شروع و تا پایان تکمیل ظرفیت و یا ساعت 16 همان روز ادامه خواهد داشت. ثبت نام نقدی خودروهای فیدلیتی پرایم پنج و هفت نفره و دیگنیتی پرایم روز دوشنبه 20 دی 1400 […]

ثبت نام طرح فروش خودرو های فیدلیتی و دیگنیتی شرکت بهمن موتور از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 20 دی 1400 شروع و تا پایان تکمیل ظرفیت و یا ساعت 16 همان روز ادامه خواهد داشت.

ثبت نام نقدی خودروهای فیدلیتی پرایم پنج و هفت نفره و دیگنیتی پرایم روز دوشنبه 20 دی 1400 به صورت اینترنتی و با موعد تحویل هفته اول اسفند برگزار می شود. در این طرح فیدلیتی پرایم تیپ 1 با قیمت 735 میلیون تومان و فیدلیتی پرایم تیپ2 به مبلغ 747 میلیون تومان و دیگنیتی پرایم 795 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در حالی که خودروی فیدلیتی پرایم تیپ 1 در بازار با قیمت 1 میلیارد و 110 میلیون تومان به فروش می‌رسد. اختلاف 375 میلیون تومانی قیمت بازار با قیمت کارخانه این خودرو مشهود است.

فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی ویژه دی ماه + جدول

در طرح فروش جدید شرکت بهمن موتور، مشتریان می توانند از رنگ های سفید، مشکی، خاکستری کهکشانی، سربی، آبی اطلسی و قرمز روناسی انتخاب کنند.

فروش به صورت آنلاین بوده و متقاضیان می توانند با مراجعه به وبسایت فروش این شرکت (bahman.iranecar.com) نسبت به خرید اقدام کنند.

گفتنی است در این طرح فروش، امکان ثبت نام یک خودرو وتنها برای افراد بالای 18 سال که دارای گواهینامه معتبر هستند مجاز است.

سیگنالی های عزیز برای مشاهده اخبار و قیمت های بروز خودرو می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را نصب نموده و وارد کاشی خودرو شوید.