فرمانده لشگر ۱۶ زرهی: موشک‌های ایران بر تمام سرزمین‌های اشتغالی اشرافیت دارد

فرمانده لشگر ۱۶ زرهی: موشک‌های ایران بر تمام سرزمین‌های اشتغالی اشرافیت دارد
خلاصه اخبار

قزوین – ایرنا – فرمانده قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: موشک‌های ایران بر تمام نقاط سرزمین‌های اشتغالی اشرافیت داشته و هرکجا را که بخواهد، هدف قرار می‌دهد.

امیر سرتیپ حسین محمدشفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رابطه با عملیات وعده صادق 2 اظهار کرد: به گفته خود غربی‌ها اثبات شد که رزمندگان اسلام با موشک‌های بی نظیر خود هر نقطه از سرزمین‌های اشغالی را می‌توانند با خاک یکسان کنند.

وی با بیان اینکه عملیات غرورآفرین وعده صادق 2 برای دومین مرتبه هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را در چشم جهانیان فرو ریخت، اضافه کرد: هرگونه اشتباه مجدد صهیونیست‌ها پاسخی سخت تر و کوبنده‌تر به دنبال خواهد داشت که زمینگیری این رژیم منحوس را در پی دارد

امیر سرتیپ محمدشفیعی با اشاره به نماز جمعه تاریخی امام خامنه‌ای (دامه برکاته) تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا به دنیا ثابت کرد که فرزندان حیدر کرار در تکرار مسیر فتح خیبر کوچکترین ترسی از صهیونیست‌ها و دشمنان ندارند.

فرمانده قرارگاه لشکر 16 زرهی یادآور شد: در شرایطی که سران رژیم خونخوار صهیونیستی در پناهگاه‌ها و سوراخ‌های موش به دنبال حفظ جان خود هستند، فرماندهان و رزمندگان محور مقاومت تا پای جان در صحنه و میدان حضور دارند.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *