فردا چهل و نهمین حراج شمش طلا برگزار می‌شود

فردا چهل و نهمین حراج شمش طلا  برگزار می‌شود
خلاصه اخبار

اقتصادنیوز: مرکز مبادله طلا و ارز ایران اعلام‌کرد: چهل و نهمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران فردا (سه شنبه، ۲۰ شهریور) برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال (350 میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت 24 امروز (دوشنبه، 19 شهریور) در چهل و نهمین حراج این مرکز شرکت کنند.

این حراج از ساعت 12 تا 16 در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.

گفتنی است طی 48 جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، 9 هزار و 351 کیلوگرم شمش به ارزش حدود 41.2 هزار میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفته است.

در چهل و هشتمین جلسه حراج شمش طلا که دیروز (یکشنبه، 18 شهریور) در مرکز مبادله ایران برگزار شد، از مجموع 362 کیلوگرم شمش طلای استاندارد عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، 299 کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و 746 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

خبر مرتبط
نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز دوشنبه 19 شهریور 1403/ افزایش قیمت طلا و سکه
نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز دوشنبه 19 شهریور 1403/ افزایش قیمت طلا و سکه

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار مبادله ای با کاهش 0.07 درصدی، از 49,356 (چهل و نه هزار و سیصد و پنجاه و شش ) تومان به 49,325 (چهل و نه هزار و سیصد و بیست و پنج ) تومان رسید.

منبع: اقتصاد نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *