فراخوان واریز وجه و ثبت نام دیگنیتی پرایم مهر ۱۴۰۳

فراخوان واریز وجه و ثبت نام دیگنیتی پرایم  مهر ۱۴۰۳
خلاصه اخبار

شرایط فروش فوق العاده خودرو دیگنیتی پرایم شرکت بهمن موتور در مهرماه ۱۴۰۳ و با موعد تحویل اسفندماه ۱۴۰۳ ویژه منتخبین سامانه.

شرایط فروش فوق العاده خودرو دیگنیتی پرایم شرکت بهمن موتور در مهرماه 1403 و با موعد تحویل اسفندماه 1403 ویژه منتخبین سامانه.

شرایط فروش فوق العاده خودرو دیگنیتی پرایم شرکت بهمن موتور در مهرماه 1403 و با موعد تحویل اسفندماه 1403 ویژه منتخبین سامانه یکپارچه از روز دوشنبه 16 مهرماه 1403 بر روی سایت فروش اینترنتی این شرکت فعال خواهد شد.

شرایط فروش :

قیمت رنگ تریم رنگ بدنه زمان تحویل
1.546.806.000 تومان مشکی یا قرمز سفید یا مشکی هفته اول اسفند 1403

مشخصات فنی دیگنیتی پرایم

قوای محرکه دیگنیتی پرایم از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ با کد موتور SFG15T تامین می شود. این پیشرانه قادر است روی هم رفته 148 اسب بخار  قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور  تولید و از طریق جعبه دنده شش سرعته مصنوعی CVT  به چرخ های جلو منتقل کند. جالب است بدانید که این پیشرانه جز پیشرانه مطرح گروه دانگ فنگ بوده و در بسیاری از محصولات این شرکت از این پیشرانه استفاده شده است.

نسخه پرایم از دیگنیتی از سیستم تعلیق مک فرسون  در محور جلو و از سیستم تعلیق مولتی لینک  در محور عقب بهره می برد بنابراین می توان انتظار داشت که این خودرو سواری قابل قبولی داشته باشد. دیگنیتی Prime دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن به ازای هر 100 کیلومتر، 7.5 لیتر گزارش داده شده است که عدد مناسبی برای این خودرو به حساب می آید.

منبع: آخرین خودرو

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *