عملیات گسترده مقاومت در غزه .. انهدام دو تانک رژیم صهیونیستی+فیلم

عملیات گسترده مقاومت در غزه .. انهدام دو تانک رژیم صهیونیستی+فیلم
خلاصه اخبار

رزمندگان مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوزگری ها و حملات پی در پی رژیم صهیونیستی، در چند محور درگیری در باریکه غزه درچارچوب نبرد طوفان الاقصی، چند عملیات گسترده را علیه نیروهای متجاوز صهیونیست اجرا کردند.

العالم – فلسطین اشغالی

گردان شهید عز‌الدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که در عملیاتی نزدیک مسجد الصراط در محله الجنینه در شهر رفح، دو دستگاه تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را با استفاده از راکت‌های یاسین 105 هدف قرار داد.
گردان قسام ویدیویی از نصب کمین در مسیر گروهان پیاده مکانیزه “موللة” در شرق اردوگاه جبالیا واقع در جنوب غزه و گرفتار شدن آنها منتشر کرد.

عملیات گسترده مقاومت در غزه انهدام دو دستگاه تانک رژیم صهیونیستی
گروهان قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرد مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه جبالیا واقع در شمال باریکه غزه را با شلیک چندین راکت هدف قرار داد.
ابو خالد، سخنگوی نیرو‌های شهید عمر قاسم، شاخه نظامی جبهه دموکراسی برای آزادی فلسطین گفت: “رزمندگان مقاومت همچنان در مقابل نظامیان صهیونیست در شهر و اردوگاه جبالیا ایستاده‌اند و اکنون درگیری‌های شدید بین دو طرف از فاصله صفر درجریان است. در این درگیری‌های خسارت‌های سنگین به دشمن وارد آمده و مانع پییشروی و تثبیت مواضع آنها می‌شوند”.
ابو خالد از جانفشانی رزمندگان حزب‌الله لبنان در مقابله با نظامیان صهیونیست و جلوگیری از نفوذ آنها به جنوب این کشور و وارد کردن خسارات و تلفات سنگین به آنها قدردانی کرد. همچنین از حمله به پایگاه گولانی در جنوب حیفا تمجید کرد.

ابوخالد خاطرنشان کرد که حمله حزب‌الله به پایگاه گولانی، گواهی دیگر بر شکست ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه‌های لبنان و فلسطین است.

وی تصریح کرد که رژیم اشغالگر می‌کوشد با حمله به غیرنظامیان در لبنان و فلسطین انتقام بگیرد. این رژیم به خیال خود با گرفتن انتقام از غیر نظامیان می‌خواهد پیوستگی و همبستگی بین دو ملت فلسطین و لبنان را و رزمندگان قهرمانشان را از بین ببرد.
گردان قسام پریروز (یکشنبه) ویدیو‌هایی از حمله به گشتی‌های رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپاد‌های انتحاری در شرق خانیونس را منتشر کرد.

در این ویدیو نشان داده شده است که چگونه رزمندگان یک فروند پهپاد را برای انجام ماموریت مجهز می‌کنند و اینکه نظامیان صهیونیست چگونه هدف قرار می‌گیرند.

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *