عملیات رژیم صهیونیستی توان بالای نظامی ایران را به جهان نشان داد

عملیات رژیم صهیونیستی توان بالای نظامی ایران را به جهان نشان داد
خلاصه اخبار

آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: عملیات بزدلانه رژیم صهیونیستی که با ترس هدایت شد توان بالای قدرت نظامی و حافظان امنیت ایران را به جهان نشان داد.

سیدمحمد مولوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه پنجم آبان ماه در عملیاتی متوهمانه سعی داشت در خیال خود به برخی نقاط کشور عزیزمان حمله کند ولی نشان داد که نیروهای نظامی این کشور در حد سراب هستند.

وی افزود: عملیات بزدلانه رژیم صهیونیستی که از درون تونل‌های سرزمین‌های اشغالی و با ترس هدایت می‌شد، توان بالای قدرت نظامی و حافظان امنیت ایران اسلامی را به جهان نشان داد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: بعد از این عملیات شکست خورده که مورد تمسخر مردم آزادی خواه و بسیاری از نظامیان کشورهای جهان حتی آمریکا قرار گرفت، صهیونیست‌ها دست به دامان سایر کشورها شدند که ایران واکنش نشان ندهد چراکه به شدت دچار وحشت شده‌اند.

مولوی تاکید کرد: وطن پرستی در رگ‌های ایرانیان است و جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است و رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی شامگاه گذشته به گونه‌ای غافلگیر شد که با سراسیمگی نمی‌داند چگونه این بحرانی که ایجاد کرده را مدیریت کند تا جایی که حتی هم پیمانان و متحدان این رژیم حاضر به حمایت از آن نیستند.

وی عنوان کرد: بسیاری از کشورهای جهان حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و آن را تجاوز به حریم یک کشور قلمداد کردند اما این رژیم نشان داده به هیچکدام از قوانین بین‌المللی پایبند نیست.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیمی که با خون کودکان بی گناه سعی دارد حیات خود را حفظ کند چه کشورهایی حامی آن هستند؟ جمهوری اسلامی ایران حافظ مظلومین و آزادی خواهان جهان است ولی رژیم صهیونیستی از چه کسانی حمایت می‌کند؟

مولوی تصریح کرد: نتانیاهو تعادل روحی و روانی ندارد و جهانیان باید از خونخوار جلاد صهیونیست جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با اجرای عملیات مضحک شامگاه شنبه اثبات کرد که در حال نابودی است و آخرین نفس‌های خود را می‌کشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به طور حتم پاسخ جمهوری اسلامی ایران در زمان مناسب، غیر هیجانی، غافلگیرکننده، غیر قابل تصور و همراه با عقلانیت است.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *