عرضه نرم افزار نود شبکه TON، جهشی بزرگ برای عرضه بلاک چین تلگرام

عرضه نرم افزار نود شبکه TON، جهشی بزرگ برای عرضه بلاک چین تلگرام
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، سرویس پیامرسان فوری و رمزنگاری شده تلگرام نرم افزار نود و مرورگر شبکه آزمایشی شبکه باز تلگرام (TON) خود را عرضه کرده است. عرضه توکن تلگرام در دو ماه آتی در تاریخ ۶ سپتامبر، مرورگر و نرم افزار نود شبکه آزمایشی TON یا همان شبکه باز تلگرام […]

به گزارش سیگنال به نقل از میهن بلاکچین، سرویس پیامرسان فوری و رمزنگاری شده تلگرام نرم افزار نود و مرورگر شبکه آزمایشی شبکه باز تلگرام (TON) خود را عرضه کرده است.

عرضه توکن تلگرام در دو ماه آتی

در تاریخ ۶ سپتامبر، مرورگر و نرم افزار نود شبکه آزمایشی TON یا همان شبکه باز تلگرام در وبسایت مربوطه و دوماه زودتر از زمان برنامه‌ریزی شده برای عرضه ارز دیجیتال گرام (Gram) منتشر شد.

طبق گزارش تلگرام در تاریخ ۲۸ آگوست، سه سرمایه‌گذار ناشناس در ICO خصوصی ۱.۷ میلیارد دلاری تلگرام گفته‌اند که این شرکت تا ماه اکتبر اولین توکن‌های گرام را صادر خواهد کرد.

این سرمایه‌گذاران افزودند که هدف بلندمدت مدیران اجرایی، در دسترس قرار دادن توکن گرام برای تمام ۳۰۰ میلیون کاربر تلگرام می‌باشد.

طبق گزارش خبرگزاری روسی ودوموستی (Vedomosti) از جانب سرمایه گذاران ناشناس، نرم افزار نود و تمام اسناد مربوطه TON در تاریخ یکم سپتامبر عرضه شده است. انتظار می‌رود که نسخه اول بلاک چین حاوی شاردینگ و مکانیزم‌های مختلف اجماع کاربردی باشند.

سرعت زیاد تراکنش ها

طبق گزارش پیشین کوین تلگراف، تلگرام نسخه آزمایشی بتا و خصوصی از بلاک چین TON را برای افراد محدودی از توسعه دهندگان جهانی در ماه آوریل عرضه کرد. دو آزمایش کننده ناشناس اذعان داشتند که این بلاک چین از سرعت بسیار زیاد تراکنش‌ها بهره می‌برد.

نظر شما در مورد پروژه تلگرام چیست؟ آیا شبکه باز تلگرام و توکن گرام آن با مشکلاتی که فیسبوک پیش رو داد مواجه خواهند شد؟

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.