عرضه اولیه شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان (فغدیر)

عرضه اولیه شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان (فغدیر)

بر اساس  اطلاعیه فرابورس ایران، چهارشنبه 4 خرداد شاهد یک عرضه اولیه دیگر در بازار فرابورس خواهیم بود. در این عرضه اولیه سهام شرکت “آهن و فولاد غدیر ایرانیان” در نماد فغدیر عرضه اولیه خواهد شد. در جریان این عرضه اولیه که مختص سرمایه گذاران واجد شرایط در نظر گرفته شده است، 300 میلیون سهم از سهام فغدیر عرضه خواهد شد.

صندوق های سرمایه گذاری که به عنوان سرمایه گذاران واجد شرایط شناخته شده اند، بعد از شرکت در حراج روز عرضه اولیه و کشف قیمت، می توانند از اولین روز کاری بعد از عرضه اولیه، حداکثر 50 درصد از سهام خریداری شده را به فروش برسانند. در این شرایط سرمایه گذاران حقیقی برای بهره مندی از سود این عرضه اولیه می توانند به صورت غیر مستقیم و از طریق سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اقدام کنند.

شرایط عرضه اولیه:

  • نماد: فغدیر
  • تعداد کل سهام قابل عرضه: 300 میلیون سهم
  • تاریخ عرضه اولیه: چهارشنبه4 خرداد ماه
  • قیمت مبنا(کف قیمت): 14500 ریال

شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان(فغدیر) را بهتر بشناسیم

شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان(فغدیر)، در سال 1385 و با مشارکت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و شرکت سرمایه گذاری غدیر، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت فولاد آلیاژی ایران در استان یزد تأسیس شده است. در حال حاضر شرکت بین المللی توسعه و صنایع و معادن غدیر با مالکیت 44.86% از سهام فغدیر ، سهامدار عمده این شرکت محسوب می شود.