عباس زاده: دستاوردهای سفر رئیس مجلس به بیروت در راستای منافع مقاومت و ایران است

عباس زاده: دستاوردهای سفر رئیس مجلس به بیروت در راستای منافع مقاومت و ایران است
خلاصه اخبار

یک عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به بیروت حاکی از آن است که جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت از مردم لبنان و حزب الله دفاع خواهد کرد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به بیروت در شرایط کنونی، بیان کرد: مجلس نماد جمهوریت و مردم سالاری در کشور است. ریاست مجلس نیز سمبل جمهوریت یک کشور است. آقای قالباف به عنوان یکی از سران سه قوه و به عنوان رئیس مجلس که نماد مردم سالاری است به لبنان سفر کرد و این سفر نشانگر این است که ملت ایران با تمام ظرفیت از مردم لبنان و حزب الله دفاع می‌کنند. همچنین نظام سیاسی، دولت و حاکمیت نیز در جمهوری اسلامی ایران به دلایل منطقی مختلف از مردم لبنان و مقاومت و حزب الله دفاع خواهند کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر در شرایطی که غربی ها به دنبال ترساندن مردم دنیا بوده و به دنبال این هستند که القاء کنند که اکنون در لبنان به واسطه جریان مقاومت برای مردم ترس و استرس ایجاد شده است، سفر ریاست مجلس جمهوری اسلامی ایران به لبنان نشانگر این است که مردم در حال دفاع و مبارزه بوده، اما در عین حال زندگی عادی آنان نیز ادامه دارد. همچنین نشان داد امنیت سفرها تامین است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ازسوی دیگر آقای قالیباف یک شخصیت نظامی استراتژیک هستند. به نوعی ایشان strategic man هستند. به ویژه از حیث دفاع و مبارزه می توان گفت ایشان یکی از strategic man های دنیا هستند. حضور شخص ایشان در این سفر پیام های موثری به همراه دارد. از نگاه بنده دستاوردهای این سفر به زودی محقق خواهد شد. دستاوردهای این سفر در راستای منافع مقاومت و منافع جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *