ضعف رژیم صهیونیستی آشکار شد/همگان اسرائیل را به تمسخر گرفتند

ضعف رژیم صهیونیستی آشکار شد/همگان اسرائیل را به تمسخر گرفتند
خلاصه اخبار

قائم مقام حزب مؤتلفه بیان کرد: ضعف رژیم صهیونیستی برای همه دنیا و خبرگزاری‌ها آشکار شد و موجب شد که همگان آن را به تمسخر بگیرند.

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب مؤتلفه در مورد اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران، اظهار کرد: اقدام صهیونیست‌ها از حدود 10 روز قبل با رجزخوانی‌های متعددی همراه بود. سران رژیم جعلی اسرائیل تهدیدات گوناگونی علیه ایران داشتند و متذکر می‌شدند که به دنبال اقدام وعده صادق 2 ایران، پاسخ دندان‌شکنی را خواهند داد. آنها رفت و آمدهای زیادی به آمریکا کردند و مذاکرات گوناگون با سران آمریکا داشتند.

وی افزود: آمریکایی‌ها تجهیزات و امکانات مفصلی را در 20 هواپیمای باری به تلاویو ارسال کردند تا اسرائیل را برای پاسخ به وعده صادق 2 ایران، مجهز کنند.

آمریکایی‌ها اسرائیلی‌ها را به صورت کامل پشتیبانی می‌کردند

قائم مقام حزب مؤتلفه خاطرنشان کرد: علیرغم همه این مسائل و تهدیدات متعددی که رژیم صهیونیستی داشت، 20 نقطه را در ایران مشخص کردند که مورد اصابت موشک قرار دهند و در نهایت بنا به اقراری که خودشان داشتند 140 هواپیما را برای تهاجم به ایران بسیج کردند. همراه آنها بیش از 10 هواپیمای سوخت‌رسان در منطقه که متعلق به آمریکا بود در اختیار داشتند و آمریکایی‌ها آنها را به صورت کامل پشتیبانی می‌کردند.

ترقی ادامه داد: با همه این تفاسیر اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در شنبه شب انجام شد تا بتوانند زمینه پیروزی را برای خودشان در افکار عمومی جهان فراهم کنند. خوشبختانه با آمادگی که از گذشته پدافند کشور ما داشت، همراه با تعهد و رشادت و نوآوری در سیستم دفاعی کشور، این حرکت به نظر صهیونیست‌ها عظیم و گسترده، با سد پدافند جمهوری اسلامی روبرو شد.

وی گفت: در اثر اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران، به جز خسارت خیلی کمی که به بعضی از این مناطق کشورمان وارد شد، کل این عملیات شکست خورد و نشان داد که آمریکا، صهیونیست‌ها و اروپا با همه امکاناتی دارند و به کار گرفتند تا به جمهوری اسلامی آسیبی برسانند، صرفاً یک ترقه‌بازی بیشتر نبوده و این ضعف را خودشان اعتراف کردند.

قائم مقام حزب مؤتلفه ادامه داد: ضعف رژیم صهیونیستی به طور واضح برای همه دنیا و خبرگزاری‌ها آشکار شد و موجب شد که همگان آن را به تمسخر بگیرند و تنها آبرو و حیثیت صهیونیست‌ها از بین رفت.

صهیونیست‌ها با بیشترین امکانات آمدند

ترقی به سخنان رهبر انقلاب با خانواده‌های شهدای امنیت پرداخت و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمود، قبلاً هم ایشان فرموده بودند هرگونه اقدام متقابل اسرائیل در مقابل وعده صادق 2 با بازخورد شدیدتر و برخورد شدیدتری به دنبال خواهد شد. کوچک بودن این اقدام و حملات صهیون را به لحاظ قوی بودن پدافند ایران می‌دانیم نه اینکه آنها در واقع ضعیف برخورد کردند. آنها در نهایت امکانات و با بیشترین تجهیزات و تعداد هواپیمایی که خودشان اعلام کردند آمدند.

وی افزود: حمله رژیم صهیونیستی با تعداد زیادی هواپیما و برنامه‌ریزی بر اساس توان آنها، انجام شد. در واقع بیشترین تجهیزات را مصرف کردند اما پدافند جمهوری اسلامی با قدرت به مقابله با آنها برخاست و نگذاشت آسیبی بزنند؛ این واقعیت قضیه است.

اصل اقدام صهیونیست‌ها، اقدام تجاوزکارانه علیه ایران بود

قائم مقام حزب مؤتلفه ادامه داد: ما باید با دشمن با شدیدترین وجه برخورد کنیم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امیدوار هستیم که مسئولان نظام جمهوری اسلامی، مسئولان امنیتی و شورای امنیت کشور بدون اینکه به بزرگنمایی‌های صهیونیست‌ها توجه کنند اصل این اقدام که یک اقدام تجاوزکارانه و یک اقدام غیرقانونی علیه جمهوری اسلامی بود را با درایت و هوشیاری پاسخ مناسبی دهند.

ترقی گفت: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باید به نحوی باشد که متوجه شود جمهوری اسلامی یک کشور کوچک و محدود و با توانمندی بسیار ضعیف نیست که اسرائیل بتواند با آن درگیر شود؛ بلکه اگر بخواهد با ایران درگیر شود باید بداند که این اقدام او همچون بازی کردن با دم شیر خطرناک است و زمینه نابودی آنها را فراهم می‌کند.

اسرائیل بداند درگیری با ایران حماقت است

قائم مقام حزب مؤتلفه گفت: اگر مسئولان نظام جمهوری اسلامی با قدرت و اقتدار پاسخ شکننده‌ای به صهیونیست‌ها دهند که زیرساخت‌های آنها و بسیاری از امکانات اقتصادی و حیاتی آن رژیم را نابود کند، قطعاً اسرائیل متوجه خواهد شد که درگیر شدن با ایران کار احمقانه و حماقت‌آمیز است.

ترقی همچنین بیان کرد: ما باید از ملت عزیزمان تقدیر و تشکر کنیم که آرامش خودشان را در این اقدام صهیونیست‌ها حفظ کردند بدون اینکه کوچک‌ترین دغدغه و نگرانی داشته باشند آسوده و راحت به امور روزمره پرداختند. همینطور از رزمندگان عزیز اسلام در سپاه و ارتش که با قدرت و آمادگی لازم پدافند را فعال کردند و نقشه دشمن را خنثی کردن هم باید تقدیر و تشکر کنیم که ملت ما امنیت خودشان را مدیون بیداری سربازان و ارتشیان و پاسداران عزیز انقلاب اسلامی هستند.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *