ضرورت حمایت دولت و مجلس از وزارت راه و شهرسازی در رفع نقاط پُرتصادف

ضرورت حمایت دولت و مجلس از وزارت راه و شهرسازی در رفع نقاط پُرتصادف
خلاصه اخبار

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید از وزارت راه و شهرسازی از طریق ظرفیت های مختلف و صندوق ها در زمینه رفع نقاط پرتصادف و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی حمایت کنند.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «رحمت الله فیروزی پور» با اشاره فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای و راه‌ها اظهار داشت: زحمات زیادی در این حوزه کشیده شده است و باید توجه داشت که عملکردها با میزان اعتبارات مقایسه شود.

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه حمل‌ونقل و نگهداری راه‌های روستایی و نیز در حوزه ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل جاده‌ای، وزارت راه و شهرسازی نمره قبولی دریافت می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین اقدامات بسیار خوبی در زمینه تعاملات بین‌المللی در این دوره شکل گرفته است و این طور به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط بودجه‌های در اختیار، دولت و مجلس باید از وزارت راه و شهرسازی حمایت کنند.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس تاکید کرد: دولت و مجلس باید در حوزه ایمنی راه‌ها و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی از منابع مختلف استفاده کنند.

فیروزی پور با اشاره به اهمیت رفع نقاط پرتصادف گفت: دولت باید با سیاست‌های مالی مختلف از وزارت راه و شهرسازی در رفع این نقاط حمایت کند.

مرجع: ایرنا