ضربات کوبنده مقاومت فلسطین به نظامیان متجاوز صهیونیست در غزه

ضربات کوبنده مقاومت فلسطین به نظامیان متجاوز صهیونیست در غزه
خلاصه اخبار

مقاومت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ضربات کوبنده‌ای را به نظامیان و جنگ‌افزارهای متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ مقاومت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ضربات کوبنده‌ای را به نظامیان و جنگ‌افزارهای متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده است. با وجود گذشت بیش از یک سال از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، گروه‌های مقاومت فلسطین همچنان ضربات مهلکی را به ارتش رژیم صهیونیستی وارد می‌کنند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها 2 تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه با 2 بمب ضدزره و یک گلوله «تاندوم» هدف قرار داده‌اند.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، علاوه بر این مبارزان قسام موفق شدند یکی از خانه‌های واقع در شرق اردوگاه جبالیا را که ده‌ها نظامی صهیونیست در آن سنگر گرفته بودند با گلوله «تی بی جی» هدف قرار داده و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کنند.

یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی نیز در شمال شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه از سوی گردان‌های قسام با گلوله «تاندوم» هدف قرار گرفت.

همچنین مبارزان قسام دهانه یک تونل را در شمال بیت لاهیا به روی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کردند و شماری از آنان را به هلاکت رسانده و شمار دیگری را نیز زخمی کردند.

یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی نیز در شهرک «الجنینه» واقع در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه از سوی مبارزان قسام با یک گلوله «یاسین 105» هدف قرار گرفت.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که یک تانک مرکاوا را در مرکز اردوگاه جبالیا با گلوله «تاندوم» و 2 جنگ‌افزار صهیونیستی را در جنوب شرق شهرک الزیتون شهر غزه با 2 بمب «ثاقب» هدف قرار داده است.

همچنین مبارزان گردان‌های قدس موفق شدند یک پهپاد اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی را در خیابان وادی العرایس در شهرک الزیتون شهر غزه سرنگون کنند.

منبع: خبر آنلاین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *